Sure sandaler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2009

Rasmine

Cris skriver:

Det må prøves...

Ellers til næste gang kan du købe nogle såler. Der er rigtig mange slags og fødderne har det ikke varmere i dem, modsat, de suger sved og det er rart. Vi bruger dem meget tit om sommeren (der er nogle specielt tyne til sommer, om vinteren bruger vi nogle isolering såler eller uld såler) Skoene bliver aldrig sure, og hvis de gør, så skal man skiftes kun sålerne.

Ser det ikke lidt tumpet ud med såler i sandaler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2009

Rasmine

Tanja.. skriver:

Drys kartoffelmel i dem og lad dem stå natten over

Skal de være våde så?
-Og SÅ drysse kartoffelmel i?

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

Mebach skriver:

Skal de være våde så?
-Og SÅ drysse kartoffelmel i?

Tror ikke de skal være våde ,, Det var bare en jeg kendte engang der led meget af sure fødder og hans sko lugtede voldsomt . Han sagde at kartoffelmel var et gammelt trick og det var det eneste der virkede ,,, Prøv uden at gøre dem våde først og virker det ikke giver du dem en omgang våde

Anmeld

3. juli 2009

Cris

Mebach skriver:

Ser det ikke lidt tumpet ud med såler i sandaler?

Det er selføl. afhængig af sandaler. Der er nogle som er ret "lukket" alligevel, så bruger jeg sålen. Der er nogle, som ikke have meget støtte, er meget åbnet... så kan man ikke rigtigt bruge dem... Men jeg ville bare give dig min erfaring, for andre sko i fremtiden!

Anmeld

3. juli 2009

SanneL

Tanja.. skriver:

Men tror du ikke det skulle have været brugt da skoene var nye ???

Syntes ikke man kan finde spray produkter der virker når uheldet er sket

Jeg har brugt produktet på både nye og brugte sko, og det har virket fint for mig i begge tilfælde  
Så længe man bare husker at spraye med jævne mellemrum (1 gang i ugen  ca.)

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

SanneL skriver:

Jeg har brugt produktet på både nye og brugte sko, og det har virket fint for mig i begge tilfælde  
Så længe man bare husker at spraye med jævne mellemrum (1 gang i ugen  ca.)

Ok så ved jeg det til en anden gang

Anmeld

3. juli 2009

Monica

Mette... Giv dem en ordentlig omgang med vand og Rodalon.. Lad dem stå og "trække " lidt godt søbbet ind... DET virker på alle sandaler, skind eller plastik.... Bare sørg for at de kan tørre hurtigt bagefter - ikke noget problem i dette vejr...

Det holde ikke evigt, men jeg har da haft nogle af mine i flere år, de får bare en tur hver eller hveranden måned....

Moni

Anmeld

3. juli 2009

Tynen

Har du prøvet at vaske fødderne med sæbe før du betræder sandalerne igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.