Sure sandaler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.236 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Rasmine

Kan man købe noget spray, som tager den sure lugt?

Prøvede at vaske et par sidste år, men de blev nærmest mere sure af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

saxa

Tror det kommer meget an på hvilket materale det er lavet af. Har selv de såkaldte ballarina sandaler.. Og hold da op de er blevet sure Hørte en kunde spørge en ekspedient i en butik om der var noget at gøre, og lige med netop de sandaler er der ikke noget at gøre, idet de ikke er lavet af ægte læder..

Anmeld

1. juli 2009

Rasmine

1. juli 2009

Nanna1985

Ja de har en spay i Matas, den købte jeg til min mand´s arbejdssko og det har virket

Anmeld

1. juli 2009

sarahb

her er sko eksperten...

I plastik sko, pu, kunst læder kommer de til at lugte kraftigt idet fødderne ikk kan ånde, men du ka købe sko deo der tager noget lugten den kommer dog igen..
Men med læder sko ånder dine fødder og de vil ikke blive våde og lugte så kraftigt.

men du kan købe skodeo evt i friis og co de har lavet en der er citrus agtig

Anmeld

3. juli 2009

Rasmine

Update:
Har købt den spray fra Matas.
Har sprayet én gang, uden virkning.
Nu har sandalerne så fået en kæmpe omgang spray igen.
Håber dælme det virker, ellers må jeg videre i spray søgningen, for sandalerne er næsten nye, og vil bestemt ikke smide dem ud.

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

Mebach skriver:

Update:
Har købt den spray fra Matas.
Har sprayet én gang, uden virkning.
Nu har sandalerne så fået en kæmpe omgang spray igen.
Håber dælme det virker, ellers må jeg videre i spray søgningen, for sandalerne er næsten nye, og vil bestemt ikke smide dem ud.

Drys kartoffelmel i dem og lad dem stå natten over

Anmeld

3. juli 2009

SanneL

Hej!
Du kan købe en spray flaske hos Deichmann som hedder NANO FORMEL, den koster 50 kr. og virker helt fantastisk  

Anmeld

3. juli 2009

Cris

Tanja.. skriver:

Drys kartoffelmel i dem og lad dem stå natten over

Det må prøves...

Ellers til næste gang kan du købe nogle såler. Der er rigtig mange slags og fødderne har det ikke varmere i dem, modsat, de suger sved og det er rart. Vi bruger dem meget tit om sommeren (der er nogle specielt tyne til sommer, om vinteren bruger vi nogle isolering såler eller uld såler) Skoene bliver aldrig sure, og hvis de gør, så skal man skiftes kun sålerne.

Anmeld

3. juli 2009

Mca<3

SanneL skriver:

Hej!
Du kan købe en spray flaske hos Deichmann som hedder NANO FORMEL, den koster 50 kr. og virker helt fantastisk  

Men tror du ikke det skulle have været brugt da skoene var nye ???

Syntes ikke man kan finde spray produkter der virker når uheldet er sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.