At få en abort ''pga.'' kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

l.kjoeller

ja men et eller andet sted tænker jeg bare at det er lidt nemmere at skjule om man har taget en p pille end om man bruger kondom. altså jeg ved godt at upsere også kan ske ved at kondommet springer, men hvis vi tager udgangspunkt i at det handler om at glemme beskyttelse, så er det ifølge min logik nemmere for kvinden at sige at hun glemte det (om det så er sandt eller ej).. og uanset hvad hænger manden på børnebidraget. af samme årsag synes jeg jo netop at man bør tage en snak med sin partner om, at hvis det og det sker hvad gør vi så.. skulle vedkommende så ændre mening bagefter jamen så er man som kvinde i min optik i sin fulde ret til at være "modbydelig" ved manden og nægte abort.

jeg tager heller ikke udgangspunkt i bevidst fusk for det er så lavt. men hvis der "uheldet" er ude. syns det er fint at aftale på forhånd. jeg meldte tidligt ud til min kæreste at jeg altid beskyttede mig men var uheldet ude var der ingen vej tilbage da jeg syns jeg var for gammel til abort, og gerne påtog mig ansvaret. det er dog aldrig sket. tror bare det er svært på forhånd at sige man vil have aborten før man står i det men som du siger så er det jo kvinden der bestemmer der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.