hmmmm... Altså håber ikke at jeg kommer til at lyde som en kæmpe idiot, forsøger ikke at lyde for "led" 
Men altså... Jeg ved godt at det både er den ene og den andens ansvar at beskytte sig hvis man ikke vil have bebser.. MEN jeg har bare hørt så mange historier om piger/kvinder der har påstået at de har været på p-piller ect og ikke har alligevel - eller har glemt at tage dem, uden at sige noget.. Altså som på en eller anden måde er gået om ryggen på sin kæreste eller et engangsknald eller hvem de har sex med.. Og det syntes jeg simpelthen er så fu*king forkert og snyd for manden..
Og så syntes jeg at man så kvinde må lyttet til mandens beslutning og respekterer det.. Han er vel lige så meget forældre til bebsen..
Hvis en kvinde er bliver gravid og ikke vil beholde barnet kan manden jo heller ikke tvinge hende til at beholde bebsen bare fordi han gerne vil.. Så begge skal jo ville, vil jeg mene..
MEN alle situationer er jo forskellig og er klar over at man ikke kan generaliserer og alle har jo deres grunde til at gør som de gør..!!
Det blev lidt kludret - håber det kan læses og forståes. (Skriver fra Ipad, hvis stavning også er lidt underlig..) 
Anmeld