Jeg har engang... (gæt sandheden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

lucas<3

Muhmi skriver:

GÆT HER!

1. Jeg har en gang gået i seng med min bedste venindes mand.

2. Jeg har en gang skidt i bukserne.

3. Jeg har en gang brækket mig mens jeg har dyrket sex.

PS. Henter lige unger, så I får svaret når jeg kommer hjem

jeg tror 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Håber

Muhmi skriver:

GÆT HER!

Gætter 1

Anmeld

7. november 2013

Sijac

Muhmi skriver:

DetkksGÆT HER!

Det kan kun være nummer 2.

Anmeld

7. november 2013

Muhmi

lucas<3 skriver:

jeg tror 3

Hahaha! Er GLAD for jeg ikke har gjort det

Anmeld

7. november 2013

Muhmi

Håber skriver:

Gætter 1

Ej! Det kunne jeg skam ikke finde på 

Anmeld

7. november 2013

Muhmi

Sijac skriver:

Det kan kun være nummer 2.

Ja da... 

Selvom det er en pinlig historie, så er den altså også ret morsom synes jeg

Det er faktisk ikke mere end 2 mdr. siden ca.  Havde vist en mavevirus af en eller anden art, ikke én der gjorde mig syg, men den gav mig sygt rumlerøv altså... 

Nå men mine forældrer har været på besøg og vi har spist noget lækker nammenam til aften, og vi sidder udenfor og ryger os en smøg og hyggesnakker, dejligt vejr og solen er ved at gå ned osv. Jeg sidder på vores havestol, min mand ved siden af og mine forældrer står op og damper, hvor jeg så stille tænker for mig selv at jeg da godt liiiiige kan lade den der lille fis der sidder og trykker komme ud, uden at blive lagt mærke til... ... ...  Bliver jo så ret overrasket over at jeg pludselig bliver lidt varm og ja, så udbryder jeg bare "JEG HAR SKIDT I BUKSERNE!" Og så er vi bare alle sammen FLADE af grin  og så siger min mor: Ja vi skulle vist alligevel også til at hjemad  Og så måtte jeg jo stille og roligt bevæge mig ud i bad og vaske skammen af mig... Hahaha....

Bliver stadig drillet.... 

Anmeld

7. november 2013

Sander&Vitus-Mor

Muhmi skriver:

Ja da... 

Det er faktisk ikke mere end 2 mdr. siden ca.  Havde vist en mavevirus af en eller anden art, ikke én der gjorde mig syg, men den gav mig sygt rumlerøv altså... 

Nå men mine forældrer har været på besøg og vi har spist noget lækker nammenam til aften, og vi sidder udenfor og ryger os en smøg og hyggesnakker, dejligt vejr og solen er ved at gå ned osv. Jeg sidder på vores havestol, min mand ved siden af og mine forældrer står op og damper, hvor jeg så stille tænker for mig selv at jeg da godt liiiiige kan lade den der lille fis der sidder og trykker komme ud, uden at blive lagt mærke til... ... ...  Bliver jo så ret overrasket over at jeg pludselig bliver lidt varm og ja, så udbryder jeg bare "JEG HAR SKIDT I BUKSERNE!" Og så er vi bare alle sammen FLADE af grin  og så siger min mor: Ja vi skulle vist alligevel også til at hjemad  Og så måtte jeg jo stille og roligt bevæge mig ud i bad og vaske skammen af mig... Hahaha....

Hahahahahahahahah har læst det 4 gange nu.. Og griner stadig!

Anmeld

7. november 2013

LilleSmølf

Muhmi skriver:

Ja da... 

Årh, elsker altså at du kan være så afslappet omkring ting, det må da gøre livet så meget lettere

Anmeld

7. november 2013

Muhmi

VråJepsen skriver:

Hahahahahahahahah har læst det 4 gange nu.. Og griner stadig!

Glad to help

Anmeld

7. november 2013

Muhmi

LilleSmølf skriver:

Årh, elsker altså at du kan være så afslappet omkring ting, det må da gøre livet så meget lettere

Hehe... Ja, det hjælper i hvert fald på det når man kalder en spade for en spade I det her tilfælde en skid i bukserne for en skid i bukserne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.