Aura@ skriver:
Hej..
vi har en dejlig datter på 6 mdr. som på nogle punkter ikke er helt med motorisk, (syntes jeg). Hun kan endnu ikke trille fra mave til ryg eller omvendt og tager heller ikke fat i sine fødder. Hun er de sidste par uger blevet bedre til at gribe ud efter ting og holde dem og se på dem i længere tid. Det syntes jeg nu hun har været længe om at starte med.
hun har ikke været vildt meget på maven de første par måneder grundet at hun har gylpet meget.
Hun er en glad pige som smiler, pludrer og "taler" med legetøjet. Rigtig god til øjenkontakt og opmærksom. Hun kan hive sig op at stå og hæve sin overkrop op, når hun eks er færdig med at amme.(eller forsøger ihærdigt)hun sidder også med støtte.
Når hun ligger på maven og ryggen bevæger hun sig indimmel lidt væk fra hvor jeg har placeret hende.
Jeg ved godt man ikke skal sammenligne de små, men ville bare så gerne hun kunne mere hvor hun er nu og øver med hende motorisk hver dag på maven på bold osv.
Er der nogen herinde som har haft ligende erfaring med dette med jeres små?
skal vi være bekymrede? jeg har på et tidspunkt været lidt ked af det nemlig.
kh svanen@
jeg tror på ingen måde du skal bekymre dig
jeg ved udemærket det er svært som mor, fordi man gerne vil have de er med ligesom de skal
men husk på at børn slet ikke er ens.
jeg har en datter som selv har været en smule langsom mortorisk, men så har hun været tidligt ude med andre ting.
min datter trillede først fra ryg til mave da hun var 8 måneder, kravlede da hun var 10 måneder og nu er hun 14 måneder og går ikke helt selv endnu, men er først lige begyndt at gå en 3-4 skridt selv.. så mon ikke det kommer snart 
jeg er hvert fald ikke bekymret for min datter, hun trives, er altid glad, spiser og sover godt og ja
hvad mere kan man forlange. 
bare husk på at din datter udvikler sig i det tempo som hun er i stand til, det hele skal nok komme før eller siden, bare rolig