Anonym skriver:
Jeg ved godt man ikke kan forlange en masse fra bedsteforældrene.. og min datter på 2,5 år er også nem nok og ikke fordi jeg har brug for at få hende afsat.. men synes bare det rigtig trist de ikke viser mere interesse..
og når vi så ses engang hver 2. måned siger de at de er kede af de ikke er de bedsteforældre de gerne ville være og at NU er det nye tider og NU vil de også snart passe hende og have noget mere med hende.. men det samme som altid.. spurgte om vi måtte komme torsdag eller lørdag.. også fordi det er morscdag og jeg ville jo give hende en lille ting.. men hun svarede på alt andet i beskeden.. så idag skrev hun det havde været hårdt på jobbet så hun bare skulle slappe af til lørdag.. så var jo lidt en hentydning til at vi ikke skal komme..
er sku trist over det ikke bliver til mere.. har nogle af jer andre det også sådan med bedsteforældrene???
Det lyder også meget bekendt her. Min far og hans kone har nok i sig selv.
Da Isabella blev født var de der hele tiden og indtil hun var en 8 mdr. Og så er det som om hun ikke er særlig interessant mere. Nok fordi hun kræver opmærksomhed på en anden måde. De passede hende ofte da hun var lille. Og tror de har passet hende maks to gange af nogle timer siden hun startede i vs da hun var 8 mdr.
En dag vi var hos dem, og snakkede om hun skulle ud til farmor og farfar og sove kom de med den at hun kom nok ikke til at sove hos dem nogensinde.
Min far har kroniske smerter og hans kone har posttraumatisk stress. De er begge FP. Og sover til kl 11-12 stykker hver dag. De mener det vil blive for hårdt for dem. Men men jeg har også kroniske smerter og min kæreste har også posttraumatisk stress hvad skulle vi sige? Min mor faldte her i december og fik rykket skuldren af led. Og det har gjort at hun nærmest ikke kan bruge hendes arm overhovedet og går også med mange smerter dagligt. Men hun har flere gange haft Isabella i en hel weekend og hun er altså kun sig selv.
Farmor og farfar har haft hende til overnatning mange gange også. Der er aldrig nogen problemer.
Men jeg har valgt og sige mht min far og hans kone at det må de sgu selvom. Det er dem der går glip af noget ikke os.
Men træls er det sgu.
Anmeld