Hvad laver i, i denne varme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

pernille_p87

Normalt elsker jeg også sol og varme, men sidste år, da jeg var gravid, og i år hvor jeg har Selina kan jeg simpelthen ikk holde varmen ud. Vi bor i en lille lejlighed hvor alle vinduer vender samme vej og kan derfor ikke lave gennemtræk. Vi har ingen altan og der er ingen park lige i nærheden. Blæseren kører på fuld tryk, men der er stadig hedebølge heroppe. Så jeg får bare tiden til at gå med at svede... svede..... svede.... svede....

Lille Selina kan ikk rigtig sove for varmen så hun er meget pyldret.

Heldigvis skal vi bo i kærestens forældres hus i 2 uger så kan vi da i det mindste komme udenfor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Cris

De sidste dage, har de ikke været så voldsomt varmt her. Kun ca 38, måske 40 midt på dagen. Men ikke mere de der 45/50 grader   Midt på dagen skal vi indendørs, for det er for varmt. Vi skal inden med air-conditioner. Ellers er det bare at lege udenfor og i en lille plaske pool hele tiden... Så er det ikke så slemt i DK, man skal ikke brokke sig for meget om varmen, der er ellers nok regn og kedelige dage om sommeren i DK. Vi skal være taknemelige, at vi kan have nogle varme dage i Nord Europa.

Anmeld

1. juli 2009

Betina88

Jeg hader varmen  .. Jeg kan ikke lave noget uden jeg får det mega varmt og føle mig svag .. Så godt der kom regn i dag ..

Jeg glæder mig til at komme af med maven , så jeg får det tilpas igen ..

36+4

Anmeld

1. juli 2009

Henriette72

Jeg er på arbejde men har snart fri  Her er ok at være. Vinduerne er åbne så der kommer lidt luft ind.

I går da vi kom hjem, fyldte vi badebassinet og så stå den ellers på plaskeri med naboens søn og naboens (ved siden af igen) datter. Super hyggeligt

Anmeld

1. juli 2009

Nanna1985

Vi hygger i haven og bader  Synes det er DEJLIGT med varmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.