Hvad laver i, i denne varme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Diana...

Jeg selv Elsker solen varmen og kan ikke få nok. Men det jo svært at nyde den med sådan en lille en. så nu har vi lige siddet og spist noget grød og så skal lucas sove og så tror jeg at jeg skal ud at ligge lidt.

Igår var mette mand og lille pigen her og grille og der sad vi ude til kl 23 og der var det stadig lummert i vejret SÅ dejligt at side ude.

Hvad laver i?

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Work work work woooork

Jeg æææææææælsger også varmen!!! 

Det er bare dejlig dejlig med sommer...!!!

Regnen må vente til søndag, når for vi skal være udenfor på lørdag

(YAY... tjækkede lige DMI. De har nedjusteret regnen på lørdag og puttede en lille sol på også  Så 2 mm kan man sagtens overkomme, selvom man skal på skovtur og udendørsfest!!)

Anmeld

1. juli 2009

Valle81

Diana... skriver:

Jeg selv Elsker solen varmen og kan ikke få nok. Men det jo svært at nyde den med sådan en lille en. så nu har vi lige siddet og spist noget grød og så skal lucas sove og så tror jeg at jeg skal ud at ligge lidt.

Igår var mette mand og lille pigen her og grille og der sad vi ude til kl 23 og der var det stadig lummert i vejret SÅ dejligt at side ude.

Hvad laver i?

Knus Diana 

Er på arbejde, på et meget varmt kontor:0)

Glæder mig til at have fri, så skal min datter og jeg hjem til min søster og grille og nyde solen:0)

Anmeld

1. juli 2009

Mira0911

Som sagt, vi kæmper med varmen og Julie sover meget af tiden...

Anmeld

1. juli 2009

Susan1978

også på arbejde ... og her på kontoret der kun 30 grader..

Anmeld

1. juli 2009

xx

Jeg elsker også sol og varme og suger alt det til mig jeg kan ligeså snart lillemanden sover   men jeg synes faktisk ikke den varme vi har haft de sidste par dage er særlig behagelig......den er lummer og tung og det føles som om der ikke er nok ilt...

Det ville ikke gøre mig noget, hvis der lige kom en ordentlig skylle og lidt torden i løbet af natten så der blev lidt friskt igen...

Anmeld

1. juli 2009

Mathilde

Tja jeg plejer at kunne ligge og stege i solen men det kan jeg ikke lige for tiden. Faktisk kan jeg slet ikke holde varmen ud.
Så jeg sidder mest ved computeren (her på baby.dk) mens blæseren konstant kører....

Knus Mathilde 38+0

Anmeld

1. juli 2009

Guldet

Elsker også sol og varme.. Har været ude og ligge lidt i solen, men det var ikke ret længe.. fordi putten ville kun sove i 1 sølle time.. Hun kan ikke rigtig sove i denne varme, forståeligt nok! Så fik hun lidt havregrød, og derefter lagde vi os ud på et tæppe i skyggen... så hyggeligt!

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

c skriver:

Jeg elsker også sol og varme og suger alt det til mig jeg kan ligeså snart lillemanden sover   men jeg synes faktisk ikke den varme vi har haft de sidste par dage er særlig behagelig......den er lummer og tung og det føles som om der ikke er nok ilt...

Det ville ikke gøre mig noget, hvis der lige kom en ordentlig skylle og lidt torden i løbet af natten så der blev lidt friskt igen...

Nej helt enig den er RIGTIG tung lige øjeblikket.

Anmeld

1. juli 2009

babyMark

Jeg synes også varmen er ulidelig lige nu............

Er 38+1 og ser frem til at jeg ikke har en kæmpe mave på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.