hvad spiser i nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

gonefishing

frkanonym skriver:

det er bare ikke rigtig middagsmad som sådan

Havre Fras spiser jeg pt. indtil aftensmaden I know.... men det er bare godt! Og så ser det ud til at jeg heller ikke tager de samme 36 kg på som ved første fødsel jubiiiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

ønskebørn74

uh, det lyder altså for lækkert  har vildt lyst til kylling idag, men måtte nøjes med en jordbær smoothie..

Er det også, det er lavet med skivekartofler, snittet forårsløg og friske champignoner i skiver..

kartofler lagt i et lag med forårsløg og champignoner over drysset med salt, dette gentages igen og overhældes så med den passende Mængde madlavningsfløde og ovenpå ligges kyllingebryst fileter der lige får lidt salt til sidst..

det hele smides i ovnen ved 200 grader i varmeluft om muligt ca en time el. Til kartoflerne er møre.. Mmm..

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

Flodkilling skriver:

Havre Fras spiser jeg pt. indtil aftensmaden I know.... men det er bare godt! Og så ser det ud til at jeg heller ikke tager de samme 36 kg på som ved første fødsel jubiiiii

som gravid kan man spise alt på alle tidspunkter det er en god undskyldning. men eftersom jeg ikke er gravid, kan det godt ske, manden vil kigge sjovt, hvis jeg serverede havre fras til aftensmad

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

LilleChelle skriver:

Bassen fik kartoffelmos med porrer og en hakket svine bolle  

Jeg fik rugbrød med leverpostej og rødbeder  

det lyder også som en lækker middagsmad  

Anmeld

8. maj 2013

LilleChelle

frkanonym skriver:

det lyder også som en lækker middagsmad  

lækker og nem  

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

ønskebarn74 skriver:

Er det også, det er lavet med skivekartofler, snittet forårsløg og friske champignoner i skiver..

kartofler lagt i et lag med forårsløg og champignoner over drysset med salt, dette gentages igen og overhældes så med den passende Mængde madlavningsfløde og ovenpå ligges kyllingebryst fileter der lige får lidt salt til sidst..

det hele smides i ovnen ved 200 grader i varmeluft om muligt ca en time el. Til kartoflerne er møre.. Mmm..

guf guf! tak for opskriften. det må jeg HELT klart prøve at lave her en af dagene! 

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

frkanonym skriver:

som gravid kan man spise alt på alle tidspunkter det er en god undskyldning. men eftersom jeg ikke er gravid, kan det godt ske, manden vil kigge sjovt, hvis jeg serverede havre fras til aftensmad

Griner.... jeg synes du skal prøve send gerne et billed hvordan han ser ud i hovedet

Anmeld

8. maj 2013

Trekløver(:

frkanonym skriver:

jeg har vildt lyst til et eller andet lækkert til middagsmad. men jeg ved ikke lige, hvad det skal være. 

så hvad spiser i lige nu?

Bagel med kylling .. Det er guf

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

LilleChelle skriver:

lækker og nem  

det må man sige ja

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

Flodkilling skriver:

Griner.... jeg synes du skal prøve send gerne et billed hvordan han ser ud i hovedet

haha, ja, det kunne være rigtig sjovt. han ville se meget mystisk ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.