hvad spiser i nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
31 svar
4 synes godt om
8. maj 2013

frkanonym

jeg har vildt lyst til et eller andet lækkert til middagsmad. men jeg ved ikke lige, hvad det skal være. 

så hvad spiser i lige nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

CarinaSB

frkanonym skriver:

jeg har vildt lyst til et eller andet lækkert til middagsmad. men jeg ved ikke lige, hvad det skal være. 

Har lige spist en is .. :)

Anmeld

8. maj 2013

Sahara82

frkanonym skriver:

Har egentligt købt ind til en grovbolle med salat og noget kylling, men har squ ikke rigtig lyst til det. Er nok mere på pizza ;-) Men det bliver det ikke..

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

frkanonym skriver:

Jeg spise total usundt for 3 uger siden, der stod den på græsk yogurt med honning og musli.
Men nu er jeg VILD med havre fras! det er bare så godt - men skal spises hurtigt. Og så er det sund!!! (i hvert fald end så meget andet)

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

CarinaSB skriver:

Har lige spist en is ..

lækkert

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

smsh skriver:

Har egentligt købt ind til en grovbolle med salat og noget kylling, men har squ ikke rigtig lyst til det. Er nok mere på pizza ;-) Men det bliver det ikke..

jeg er klar på grovbollen med kylling

Anmeld

8. maj 2013

Wik

Musli med mælk. Bilder mig selv ind at hvis den bare er blandet med min øko musli så går det at spise chokalde musli den rigtig søde honningristede  

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

Flodkilling skriver:

Jeg spise total usundt for 3 uger siden, der stod den på græsk yogurt med honning og musli.
Men nu er jeg VILD med havre fras! det er bare så godt - men skal spises hurtigt. Og så er det sund!!! (i hvert fald end så meget andet)

det er bare ikke rigtig middagsmad som sådan

Anmeld

8. maj 2013

frkanonym

Wik skriver:

Musli med mælk. Bilder mig selv ind at hvis den bare er blandet med min øko musli så går det at spise chokalde musli den rigtig søde honningristede  

uh, det lyder også lækkert.

Anmeld

8. maj 2013

MariaKyedDK

frkanonym skriver:

Har lige spist lasagne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.