jagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

HeidiØ

Maja88 skriver:

Er lige nået til det nu

Åh gud nej!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Team Putte

Jeg ville som pædagog have spurgt lidt mere ind til det.. inden jeg gik videre og sagde det til alle forældre osv..

Ja prøv at tænk og blive nægtet at handle et sted..Hvor skræmmense..

Men de andre forældre er da heller ikke bedre.. spørger derws børn om de har mareridt så er det nok fordi osv

Enig! synes det er frygteligt hvordan de behandler hans som søn oz.. stakkels knægt! men jeg Elsker derimod gudfaderen som bare står ved ham og sønnens side hele vejen uden skygge af tvivl!tvivl!

Anmeld

8. maj 2013

Team Putte

HeidiØ skriver:

God film, men på mange måder super frygtelig! Som en anden skriver, ligger eksperten egentlig ordene i munden på barnet. Det er forfærdeligt. I øvrigt er scenen med hunden DET VÆRSTE!!

Så sørgeligt med hunden! der blev virkelig lagt vægt på at vise hvor meget hunden betød og så vælger nogle usle mennesker at gøre sådan noget.. det er ALdrig i orden om han så var skyldig eller ej

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Team Putte skriver:

Enig! synes det er frygteligt hvordan de behandler hans som søn oz.. stakkels knægt! men jeg Elsker derimod gudfaderen som bare står ved ham og sønnens side hele vejen uden skygge af tvivl!tvivl!

Ja han er squ guld værd ham gudfaderen..

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Team Putte skriver:

Så får man ikke bedre venner...

Ja og tænkt hab er så ærekær han ikke melder nogen af dem til politiet

Anmeld

8. maj 2013

Team Putte

Maja88 skriver:

Ja han er squ guld værd ham gudfaderen..

Det må være så vigtigt i sådan en situation.. man holder sgu ik særlig længe hvis ALle er imod en.. er lidt spændt på hvad du synes om slutningen.. den hænger ved i tankerne synes jeg..jeg..

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Team Putte skriver:

Det må være så vigtigt i sådan en situation.. man holder sgu ik særlig længe hvis ALle er imod en.. er lidt spændt på hvad du synes om slutningen.. den hænger ved i tankerne synes jeg..jeg..

Årgh nej... har helt ondt i maven over jeg har valgt at se den selv

Anmeld

8. maj 2013

Team Putte

Maja88 skriver:

Så får man ikke bedre venner...

Ja og tænkt hab er så ærekær han ikke melder nogen af dem til politiet

Ja det er imponerende at han rummer forståelse for begge sider!sider!

Anmeld

8. maj 2013

VIPpigen

Vil så gerne se den. Manden ville ikke se den i biffen, han havde hørt meget om den, og mente ikke det var en film vi skulle se i biffen, så jeg måtte vente... Måske vi skulle leje den til i aften

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

VIPpigen skriver:

Vil så gerne se den. Manden ville ikke se den i biffen, han havde hørt meget om den, og mente ikke det var en film vi skulle se i biffen, så jeg måtte vente... Måske vi skulle leje den til i aften

Jeg ville ihvertfald ikke se den selv hvis jeg kunne gøre det om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.