jagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
31 svar
7 synes godt om
8. maj 2013

Maja88

Sidder lige nu og ser jagten og tuder helt vildt..

Hvor er det dog bare en skræmmende historie.. tænker hende pædagogen går luge drastisk til værks.. selvfølgelig skal man lytte men man skulle måske lige have undersøgt lidt mere inden man sidder ting igang...

Uh har helt ondt i maven og ondt af mine mandlige kollegaer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Maja88

Andre som har set den??

Anmeld

8. maj 2013

Team Putte

Maja88 skriver:

Sidder lige nu og ser jagten og tuder helt vildt..

Hvor er det dog bare en skræmmende historie.. tænker hende pædagogen går luge drastisk til værks.. selvfølgelig skal man lytte men man skulle måske lige have undersøgt lidt mere inden man sidder ting igang...

Uh har helt ondt i maven og ondt af mine mandlige kollegaer..

Synes faktisk det er værre den måde 'eksperten' ligger ordene i munden på den lille pige og faktisk ik hører på det hun SElv siger!

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Team Putte skriver:

Synes faktisk det er værre den måde 'eksperten' ligger ordene i munden på den lille pige og faktisk ik hører på det hun SElv siger!

Ja helt vildt.. han ligger vildt meget ordene i munden på hende..

Det er så skræmmende... og ligemeget hvad hun siger så siger alle bare det er fordi hendes krop er gået i forsvar osv

Anmeld

8. maj 2013

Team Putte

Maja88 skriver:

Ja helt vildt.. han ligger vildt meget ordene i munden på hende..

Det er så skræmmende... og ligemeget hvad hun siger så siger alle bare det er fordi hendes krop er gået i forsvar osv

Synes faktisk det er pfint lederen går videre med det.. men jeg  krummede tæer af den ekspert! derudover tror jeg den rammer plet med hvordan et lille samfund ville reagere på noget lignende.. især fordi det er en mand de  kg og omgik..gik..

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

Team Putte skriver:

Synes faktisk det er pfint lederen går videre med det.. men jeg  krummede tæer af den ekspert! derudover tror jeg den rammer plet med hvordan et lille samfund ville reagere på noget lignende.. især fordi det er en mand de  kg og omgik..gik..

Jeg ville som pædagog have spurgt lidt mere ind til det.. inden jeg gik videre og sagde det til alle forældre osv..

Ja prøv at tænk og blive nægtet at handle et sted..Hvor skræmmense..

Men de andre forældre er da heller ikke bedre.. spørger derws børn om de har mareridt så er det nok fordi osv

Anmeld

8. maj 2013

HeidiØ

God film, men på mange måder super frygtelig! Som en anden skriver, ligger eksperten egentlig ordene i munden på barnet. Det er forfærdeligt. I øvrigt er scenen med hunden DET VÆRSTE!!

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

HeidiØ skriver:

God film, men på mange måder super frygtelig! Som en anden skriver, ligger eksperten egentlig ordene i munden på barnet. Det er forfærdeligt. I øvrigt er scenen med hunden DET VÆRSTE!!

Hehe shhhh så langt er jeg ikke kommet endnu.. er først lige hvor han har været i forhør og blevet løsladt

Anmeld

8. maj 2013

HeidiØ

Maja88 skriver:

Hehe shhhh så langt er jeg ikke kommet endnu.. er først lige hvor han har været i forhør og blevet løsladt

hehe okay Så siger jeg ikke mere. Har heldigvis ikke afsløret noget God filmkigning

Anmeld

8. maj 2013

Maja88

HeidiØ skriver:

hehe okay Så siger jeg ikke mere. Har heldigvis ikke afsløret noget God filmkigning

Er lige nået til det nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.