At tage sutten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan vil I tage sutten/hvordan har I taget sutten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.029 visninger
17 svar
4 synes godt om
7. maj 2013

Maja_4000

Vi overvejer at tage sutten fra Caroline (2,5 år) snart .. Hun er ikke SÅ afhængig af den som hun har været, f.eks. kan hun godt falde i søvn uden den .. Spørgsmålet er bare HVORDAN vi skal gøre det .. Tænkte lidt at gøre det i morgen, da vi jo har lang weekend.. Så håbede jeg at det ville være ok til mandag ..

Derfor lige 'lidt' spørgsmål
Hvor lang tid tog det jeres børn af affinde sig med det?
Hvor gamle var de?
Hvordan gjorde I?
Gjorde I det samtidig i vs/dp eller før/efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Maja_4000

Ja, okay.. Fik ikke lige alle valgmulighederne med så I må lige skrive det, hvis det er noget andet

Anmeld

7. maj 2013

Muhmi

Har stemt blank, for vi lagde den bare væk fordi Silas ikke gad den mere  Han var 1 år eller sådan noget, men han har aldrig rigtig gidet sut

Anmeld

7. maj 2013

LinLin

David var 2,6 år, da jeg en dag glemte at tage sutten med ned i dp. Så faldt han i søvn der uden og ja... Så fik han den heller ikke om aftenen. Og så var det det. Han spurgte efter den tre aftener hvor jeg bare sagde at vi ikke havde sutter mere. Nemt og smertefrit

Anmeld

7. maj 2013

MortilElias2010

Følger med - Elias er over tre og bruger den kun om natten, men spørger ofte til den. Jeg vil gerne af med den så håber inderligt det lykkedes i vores 4 ugers sammenhængende sommerferie samt blefri. 

Anmeld

7. maj 2013

B&J

MortilElias2010 skriver:

Følger med - Elias er over tre og bruger den kun om natten, men spørger ofte til den. Jeg vil gerne af med den så håber inderligt det lykkedes i vores 4 ugers sammenhængende sommerferie samt blefri. 

også her dog er det sutte klud i stedet for...

men det er også kun om natten.... og i løbet af dagen spørger han også efter den

Anmeld

7. maj 2013

livhemdrup

1 sendte til julamanden

1 hang sutterne på træet

1 gav dem til tandlægen. 

alle har fået en gave fordi de afleverede sutter. 

Anmeld

7. maj 2013

MortilElias2010

B&J skriver:

også her dog er det sutte klud i stedet for...

men det er også kun om natten.... og i løbet af dagen spørger han også efter den

Dem bruger vores Elias også en mass - 2-3 stykker og han elsker dem (siger han og stikker så sin næse i dem, især når de er nyvaskede og siger MMMMMMMM!) Men tænker at de da ikke går ud over hans tænder, det er mins største frygt for ved hvor meget et dejligt smil betyder for een selv og omgivelserne 

Anmeld

7. maj 2013

B&J

MortilElias2010 skriver:

Dem bruger vores Elias også en mass - 2-3 stykker og han elsker dem (siger han og stikker så sin næse i dem, især når de er nyvaskede og siger MMMMMMMM!) Men tænker at de da ikke går ud over hans tænder, det er mins største frygt for ved hvor meget et dejligt smil betyder for een selv og omgivelserne 

vi blev spurgt af tandlægen om han brugt sut eller noget at sutte på da han havde helt lige tænder og et flot bid, og ja han brugte sutte dynen og den har han brugt siden han var 9mdr, og det er hans et og alt...

når han bliver ked er det lige noget han først skal have i hånden osv. tror ikke lige han er klar til at stoppe inu men mon ikke det kommer,

Anmeld

7. maj 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Isabella var 21 mdr da jeg tog den.

Nytårsaften sov hun uden sut og var begyndt at hygge sutte .. så tog den bare uden problemer  Ingen julemand intet suttetræ og ingen belønning ..

Og hun har klaret det så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.