Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ESV skriver: Fedt fedt fedt tillykke med det!! Kan du ikke sende noget af al den gode karma og energi videre til mig vi har også fundet drømme huset, banken har sagt ja men vi er bundet af at kunne sælge vores andelslejlighed...
Fedt fedt fedt tillykke med det!! Kan du ikke sende noget af al den gode karma og energi videre til mig vi har også fundet drømme huset, banken har sagt ja men vi er bundet af at kunne sælge vores andelslejlighed...
Skal da prøve....
Ooooohm Oooooooohmmmmmmmm OoooOOOoohhmmmmmmm
For jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Skal da prøve.... Ooooohm Oooooooohmmmmmmmm OoooOOOoohhmmmmmmm For jer
Muhmi skriver: Hvor er det altså bare helt igennem vidunderligt... Han gik med til at leje os huset, med !!forkøbsret!! og for billige penge, for som han siger, så skal han ikke tjene på det Ej men altså, så er det jo lige pludselig en realitet med det hus! Og i løbet af sommeren, så holder jeg sgu en baby.dk fest!!! Kan slet slet ikke få armene ned!!
Hvor er det altså bare helt igennem vidunderligt...
Han gik med til at leje os huset, med !!forkøbsret!! og for billige penge, for som han siger, så skal han ikke tjene på det
Ej men altså, så er det jo lige pludselig en realitet med det hus!
Og i løbet af sommeren, så holder jeg sgu en baby.dk fest!!!
Kan slet slet ikke få armene ned!!
Jubiiiiiiiiii... Og bliver jeg inviteret kommer jeg vraltede med min store mave.. Og en kasse asti.. Også selvom jeg ikke må få..
ønskebarn74 skriver: Jubiiiiiiiiii... Og bliver jeg inviteret kommer jeg vraltede med min store mave.. Og en kasse asti.. Også selvom jeg ikke må få..
Selvfølgelig bliver du inviteret, jeg ville slet ikke undværre dig til den fest!
Prego! hihihi
Øv skal i flytte fra byen
Men tillykke med det
Tillykke !!!
Det ser godt ud - og sikken vidunderlig have der ser ud til at være
Øv skal i flytte fra byen Men tillykke med det
Ja, men bare rolig, vi kommer herind og afleverer+henter Silas og til den tid også Rune Så vi skal nok løbe ind i hinanden alligevel
Ååååååååååh! Misundelse!!
hautecouture skriver: Tillykke !!! Det ser godt ud - og sikken vidunderlig have der ser ud til at være
Taaak, ja den er også skæppeskæn.. Den skal bare lige hegnes ind og så kan ungerne sådan set løbe frit rundt derude
-Sigrid- skriver: Ååååååååååh! Misundelse!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128