Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: ej hvor fantastisk, kan godt forstå din jubel, det jo vildt lækkert for jer altså
ej hvor fantastisk, kan godt forstå din jubel, det jo vildt lækkert for jer altså
Ja det er det godt nok... Tænk at vi skal gå fra at bo på 79 kvm til 183
Det er helt syrealistisk... Ikke noget med at vride i ryggen hver nat fordi jeg skal tage Rune op af hans tremmeseng som står næsten klods oppe af vores seng... Ikke noget med at vi skal skrue ned for lyden når vi ser fjernsyn om aftenen, fordi vi ikke skal vække Silas og ikke mindst, ikke mere noget med de åndsvage overboer!!
Er helt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke hvor er det dejligt for jer!
Vores boligdrøm er lige gået i stykker så åhh hvor er jeg misundelig!!!
MosterA skriver: Stort tillykke hvor er det dejligt for jer! Vores boligdrøm er lige gået i stykker så åhh hvor er jeg misundelig!!!
Åårh ej det er jeg da ked af at høre, hvad gik galt?
Maja84 skriver: Ih stort tillykke, hvor dejligt i har fundet jeres drømmehus, og det som bare lige passer jeres familie Stort tillykke
Ih stort tillykke, hvor dejligt i har fundet jeres drømmehus, og det som bare lige passer jeres familie Stort tillykke
TAAAAAAAAAAK
Muhmi skriver: Oorh, det er så spændende når man så finder noget der bare lige er det man har drømt om
Oorh, det er så spændende når man så finder noget der bare lige er det man har drømt om
Muhmi skriver: Hvor er det altså bare helt igennem vidunderligt... Han gik med til at leje os huset, med !!forkøbsret!! og for billige penge, for som han siger, så skal han ikke tjene på det Ej men altså, så er det jo lige pludselig en realitet med det hus! Og i løbet af sommeren, så holder jeg sgu en baby.dk fest!!! Kan slet slet ikke få armene ned!!
Hvor er det altså bare helt igennem vidunderligt...
Han gik med til at leje os huset, med !!forkøbsret!! og for billige penge, for som han siger, så skal han ikke tjene på det
Ej men altså, så er det jo lige pludselig en realitet med det hus!
Og i løbet af sommeren, så holder jeg sgu en baby.dk fest!!!
Kan slet slet ikke få armene ned!!
Frk-Lotusblomst skriver: Fuck hvor lækkert søde!!
Fuck hvor lækkert søde!!
MEGA!!
nej hvor ser der bare dejligt ud
Stort tillykke, kan godt forstå at du er glad. det er er dejligt at komme til noget større
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128