6 og 7årig stjal bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.569 visninger
26 svar
20 synes godt om
7. maj 2013

kirsti

Ja hernede i Nykøbing hvor jeg bor er det ik 18årige med nyerhvervet kørekort vi skal frygte på vejene! Her er det 6 og 7 årige biltyve....men det er da betryggende de ikke kørte over for rødt.....

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-68008045:6årig-og-7årig-kørte-byen-rundt-i-stjålen-bil.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

nielsen80

kirsti skriver:

Ja hernede i Nykøbing hvor jeg bor er det ik 18årige med nyerhvervet kørekort vi skal frygte på vejene! Her er det 6 og 7 årige biltyve....men det er da betryggende de ikke kørte over for rødt.....

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-68008045:6årig-og-7årig-kørte-byen-rundt-i-stjålen-bil.html

Ej hvor vildt!!!

Er i alt hemmelighed lidt imponeret - det tog mig flere køretimer at lære at finde koblingspunktet og derved overhovedet få bilen ti at køre

Godt der ikke skete nogen noget!

Anmeld

7. maj 2013

nielsen80

Dobbelt

Anmeld

7. maj 2013

kirsti

nielsen80 skriver:

Dobbelt

Jeg har det på præcis samme måde og kan jo så som kendt i byen afsløre at de har taget den lige igennem centrum for at komme fra institutionen til det sted de blev stoppet

Anmeld

7. maj 2013

nielsen80

kirsti skriver:

Jeg har det på præcis samme måde og kan jo så som kendt i byen afsløre at de har taget den lige igennem centrum for at komme fra institutionen til det sted de blev stoppet

Hvor vildt!

Anmeld

7. maj 2013

Nemesis

synes det er skræmmende at der er så lidt opsyn på en døgninstitution at så små drenge kan komme ind på kontoret og starte en bil og køre uden der er nogen der hører eller ser det.

At det så er imponerende at de har kunne køre i den er en helt anden sag..

Anmeld

7. maj 2013

AnthonsMor

kirsti skriver:

Det så jeg godt i morges i Go' Morgen, det er jo for sygt..

Anmeld

7. maj 2013

kirsti

Nemesis skriver:

synes det er skræmmende at der er så lidt opsyn på en døgninstitution at så små drenge kan komme ind på kontoret og starte en bil og køre uden der er nogen der hører eller ser det.

At det så er imponerende at de har kunne køre i den er en helt anden sag..

De er tilsyneladende kravlet ud af vinduet på værelset og ind af vinduet på kontoret og har så nuppet nøglerne!

manden der stoppede dem ringede til den ene drengs mor og sagde han lige havde fundet hendes søn i en stjålen bil og at han ville ringe til politiet, hun troede ham ik før hun fik drengen i røret hvorefter hun ringede tiinstitutionen der tilsyneladende ik anede der manglede to drenge 

Anmeld

7. maj 2013

Nemesis

kirsti skriver:

De er tilsyneladende kravlet ud af vinduet på værelset og ind af vinduet på kontoret og har så nuppet nøglerne!

manden der stoppede dem ringede til den ene drengs mor og sagde han lige havde fundet hendes søn i en stjålen bil og at han ville ringe til politiet, hun troede ham ik før hun fik drengen i røret hvorefter hun ringede tiinstitutionen der tilsyneladende ik anede der manglede to drenge 

DEt er jo helt forfærdeligt at have et barn som man af en eller anden grund ikke selv har hjemme og så opdage at det 1. begår ulovligheder og 2.at de mennesker som så netop skulle være omsorgsgivere og passe på ens barn har så lidt styr på hvad der sker.

Anmeld

7. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Nemesis skriver:

DEt er jo helt forfærdeligt at have et barn som man af en eller anden grund ikke selv har hjemme og så opdage at det 1. begår ulovligheder og 2.at de mennesker som så netop skulle være omsorgsgivere og passe på ens barn har så lidt styr på hvad der sker.

må altså indrømme at jeg bliver lidt irriteret over dit indlæg. det skete om natten, hvor de ansatte højst sandsynligt har troet de lå og sov. 

Det kunne også være sket for forældre. Man sover jo ikke i samme rum. 

I det hele taget kan jeg ikke forstå at man ser en skandale historie og blæser det helt op til at der ikke er styr på noget på stedet. Sådan er det hver gang ekstra bladet og lign. kommer med deres sensationshistorer hvor et eller andet fag bliver berørt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.