Til de mænd og kvinder der overvejer at smugkigge sms'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

E.J.mor.

wamse skriver:

Jeg synes det siger så meget mere om hende som person, end det gør om ham

hahaha jeg kan godt li dit billed på dit svar hvor den banker hovedet ind i væggen gg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

Camillee

wamse skriver:

Jeg synes det siger så meget mere om hende som person, end det gør om ham

Helt Enig!

Anmeld

8. maj 2013

gonefishing

KittyGirl skriver:

Min mand må altid læse mine SMS'er - for jeg har intet at skjule

Den dag han ikke må, er fordi jeg har noget at skjule.. så er det måske på tide at afslutte forholdet

Har det på helt samme måde...
Jeg ville også først begynde at overveje at kigge i hans smsér hvis jeg ikke måtte. Men hvis han sagde (som har altid har gjort): "du bruger bare min mobil hvis det er", så gider jeg sku ikke at lure

Anmeld

8. maj 2013

Muhmi

Ej men hun skulle da bare skamme sig noget så grusomt! Først er hun kæresten utro og bagefter så sagsøger hun kraftstejleme HAM for at han finder ud af det... Fyhada!

Må hun få opretteligt skelede øjne, altid spaltede ender og en rigtig grim smag i munden hver gang hun tager sig en bid mad.

Puuuha hun skulle skamme sig.....

Anmeld

8. maj 2013

modesty

Vi har noget der hedder privatlivets fred og det indebærer både at man har ret til at bestemme over sin egen private kommunikation og sine egne kønsdele. Sådan er loven. Heldigvis.

Anmeld

8. maj 2013

hautecouture

Snotkost... Hold kæft en usympatisk kælling.

Fint med en lov der beskytter privatlivets fred Og i princippet er både anmeldelsen og straffen reel nok. Men at hun kan finde på at melde ham på den baggrund synes jeg simpelthen er usmageligt. Hun er i mine øjne den virkelige 'forbryder' og hvis nogle skulle føle sig krænket er det da ham! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.