Til de mænd og kvinder der overvejer at smugkigge sms'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
15 svar
24 synes godt om
7. maj 2013

kesuh

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1969478.ece

Det kan faktisk godt gå hen og blive en lidt speget affære

Men hatten af for gutten, fordi indrømmer han har gjort noget forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Albertsen92

Sikke en lorte kællinge eks

Anmeld

7. maj 2013

jydeinden

hehe tænkte faktisk selv på at ligge link ind til den artikel . men som der også står, man kan kun blive dømt hvis der er beviser for at man har gjort det, og det var der jo i det pågældende tilfælde, så han kunne jo lige så godt indrømme det

Anmeld

7. maj 2013

wamse

Jeg synes det siger så meget mere om hende som person, end det gør om ham

Anmeld

7. maj 2013

Ryberg

Min mand må altid læse mine SMS'er - for jeg har intet at skjule

Den dag han ikke må, er fordi jeg har noget at skjule.. så er det måske på tide at afslutte forholdet

Anmeld

7. maj 2013

Zelinasmor

Burde det ikke være hende der fik straffen for at være utro? fatter ikke hvorfor folk gør sådan. Falder de for en anden, så skrid fra kæresten i stedet for at holde personen for nar. Snotko...

Anmeld

7. maj 2013

Frk.S

wamse skriver:

Jeg synes det siger så meget mere om hende som person, end det gør om ham

Enig!

Det kan godt være han har gjort noget ulovligt - og jeg ville heller ikke selv læse andres sms'er i smug (min kæreste og jeg har intet at skjule for hinanden, så vi læser af og til hinandens sms'er - men ikke i smug) - men det er sgu da lavt at hende at melde ham. Hun har såret ham rigeligt ved at være utro; der er da ikke nogen grund til at gnide salt i såret. 

Anmeld

7. maj 2013

Smukkert

Min kæreste har også indrømmet for nylig at han har kigget i mine sms'er. Vidste ikke man ligefrem kunne melde den slags.. vildt!

Jeg forstår ikke folk, der skal snage i andres privatliv.

Anmeld

7. maj 2013

wamse

Frk.S skriver:

Enig!

Det kan godt være han har gjort noget ulovligt - og jeg ville heller ikke selv læse andres sms'er i smug (min kæreste og jeg har intet at skjule for hinanden, så vi læser af og til hinandens sms'er - men ikke i smug) - men det er sgu da lavt at hende at melde ham. Hun har såret ham rigeligt ved at være utro; der er da ikke nogen grund til at gnide salt i såret. 

Jeg synes godt nok, at det er lousy, og hun har da åbenlyst givet ham grunde til at mistro hende, så hvis hun havde behandlet ham ordenligt fra starten, så havde det jo slet ikke været nødvendigt

Anmeld

7. maj 2013

C-Dog

Det siger mere om hende end det gør om ham. Ja han har begået tillidsbrud. Men hun har begået et mega giga tillidsbrud OG valgt at sparke til ham bagefter. Dumme ko

Herhjemme er vores mobiler frit tilgængelige. Ville ikke løfte så meget som et øjenbryn hvis han læste mine sms. Men det ville han nok, veninde smser kan være saftige ahahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.