Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1969478.ece
Det kan faktisk godt gå hen og blive en lidt speget affære
Men hatten af for gutten, fordi indrømmer han har gjort noget forkert.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hehe tænkte faktisk selv på at ligge link ind til den artikel . men som der også står, man kan kun blive dømt hvis der er beviser for at man har gjort det, og det var der jo i det pågældende tilfælde, så han kunne jo lige så godt indrømme det
Burde det ikke være hende der fik straffen for at være utro? fatter ikke hvorfor folk gør sådan. Falder de for en anden, så skrid fra kæresten i stedet for at holde personen for nar. Snotko...
wamse skriver: Jeg synes det siger så meget mere om hende som person, end det gør om ham
Jeg synes det siger så meget mere om hende som person, end det gør om ham
Enig!
Det kan godt være han har gjort noget ulovligt - og jeg ville heller ikke selv læse andres sms'er i smug (min kæreste og jeg har intet at skjule for hinanden, så vi læser af og til hinandens sms'er - men ikke i smug) - men det er sgu da lavt at hende at melde ham. Hun har såret ham rigeligt ved at være utro; der er da ikke nogen grund til at gnide salt i såret.
Frk.S skriver: Enig! Det kan godt være han har gjort noget ulovligt - og jeg ville heller ikke selv læse andres sms'er i smug (min kæreste og jeg har intet at skjule for hinanden, så vi læser af og til hinandens sms'er - men ikke i smug) - men det er sgu da lavt at hende at melde ham. Hun har såret ham rigeligt ved at være utro; der er da ikke nogen grund til at gnide salt i såret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128