hurtigt brun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Maja88

frkanonym skriver:

den må jeg lige finde så

Du skal bare lige læse der hvad der står om den.. for der er jo forskellige hudtyper..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Bshizzle

Maja88 skriver:

Jeg er også selv lidt mørkere i det og tager nemt imod..

Men jeg har købt en creme i et solarie som fremmer bruningen.. der er ikke selv bruner i

Hvad hedder denne creme? 

Jeg tager solarie et par gange om ugen pt, men der er ingen creme man kan købe der over.. Kun en maskine med selvbruner. 

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

Maja88 skriver:

Du skal bare lige læse der hvad der står om den.. for der er jo forskellige hudtyper..

ja, det ved jeg. men man kan jo teste sin hudtype i solariet, og det gør jeg af og til, når jeg en sjældent gang går i solarie. sådan ca en gang hver halve år og den måler altid min hudtype til at være hudtype 3, hvor man er mørk i huden, brune øjne, brunt hår og NEMT tager imod sol.. også selvom jeg synes, jeg er en omvandrende pose mel..

Anmeld

7. maj 2013

lisbethita

frkanonym skriver:

min sololie har UVA og UVB filter og noget fugt- og plejende ingredienser. der står på den, den giver en god intensiv tan, forhindre huden i at ælde hurtigere og sådanne ting

Husk godt med solfaktor... sololie har oftest ikke ret meget faktor :-) Men fedt ellers :-)

Anmeld

7. maj 2013

Fenja09

vejret er så skønt idag, så jeg har besluttet mig for, at jeg vil ligge og tage sol. men hvordan bliver man hurtigt brun? er der ikke nogle skrøner om det? er villig til at prøve alt. er virkelig en omvandrende pose mel. min kæreste er blevet brun, bare han har gået udenfor ½ time. han tager SÅ nemt imod den. han har fortalt mig, at sololie vil kunne hjælpe med at gøre mig hurtigere brun. og det har jeg da også prøvet, synes ikke rigtig, det hjælper. jeg har en sololie fra tyskland, men den beskytter mod uv strålerne. 

er der ikke nogen, der har nogle gode fif til, hvordan man kan blive bare lidt brun? det hjælper ikke engang at ligge ude i solen en hel dag, fra morgen til aften. ikke engang dét kan gøre mig brun. 

Jeg tror man bliver hurtigere brun hvis man tager til vandet og bader, men det er nok lige koldt nok endnu  Du kan også vælge at spise en masse gulrødder - det giver også en flot solbrun farve, hvis man spiser nok og så er det sundere end at ligge og dase i solen hver dag. Måske du kunne kombinere det, gulerødder og et par timers solslikkeri engang imellem.

Du kan også betale 300 - 400 kr og så få dig en all over spraytan

Men uanset, så husk solcreme når du er i solen- det er en skrøne at man ikke bliver brun hvis man har det på.

/Fenja

Anmeld

7. maj 2013

Robin Hood.

At blive brun er aldrig sundt , det er hudens måde at beskytte sig på , så vil du undgå hudkræft og rynker må du leve efter mottoet , blegt er sejt !!!!

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

lisbethita skriver:

Husk godt med solfaktor... sololie har oftest ikke ret meget faktor :-) Men fedt ellers :-)

den er ikke særlig høj, nej. men har noget solcreme med høj faktor også

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

Fenja09 skriver:

Jeg tror man bliver hurtigere brun hvis man tager til vandet og bader, men det er nok lige koldt nok endnu  Du kan også vælge at spise en masse gulrødder - det giver også en flot solbrun farve, hvis man spiser nok og så er det sundere end at ligge og dase i solen hver dag. Måske du kunne kombinere det, gulerødder og et par timers solslikkeri engang imellem.

Du kan også betale 300 - 400 kr og så få dig en all over spraytan

Men uanset, så husk solcreme når du er i solen- det er en skrøne at man ikke bliver brun hvis man har det på.

/Fenja

har før givet 180 for spray tan, men synes ikke, det er særlig pænt overhovedet. synes det ser alt for falsk ud.

jeg spiser masser gulerødder i forvejen, og har solcreme/olie på

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

Robin Hood. skriver:

At blive brun er aldrig sundt , det er hudens måde at beskytte sig på , så vil du undgå hudkræft og rynker må du leve efter mottoet , blegt er sejt !!!!

hehe, ja, er bare ik særlig glad for, at mine ben nærmest blænder, når solen står direkte på dem det er ikke for smart..

Anmeld

7. maj 2013

Albertsen92

Robin Hood. skriver:

Det er altså heller ikke sundt ikke at få noget sol. Det er jo den naturlige og bedste kilde til D vitamin. Vi er jo skabt til at være ude i solen, også uden solcreme.
Alt med måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.