hurtigt brun

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.467 visninger
23 svar
3 synes godt om
7. maj 2013

frkanonym

vejret er så skønt idag, så jeg har besluttet mig for, at jeg vil ligge og tage sol. men hvordan bliver man hurtigt brun? er der ikke nogle skrøner om det? er villig til at prøve alt. er virkelig en omvandrende pose mel. min kæreste er blevet brun, bare han har gået udenfor ½ time. han tager SÅ nemt imod den. han har fortalt mig, at sololie vil kunne hjælpe med at gøre mig hurtigere brun. og det har jeg da også prøvet, synes ikke rigtig, det hjælper. jeg har en sololie fra tyskland, men den beskytter mod uv strålerne. 

er der ikke nogen, der har nogle gode fif til, hvordan man kan blive bare lidt brun? det hjælper ikke engang at ligge ude i solen en hel dag, fra morgen til aften. ikke engang dét kan gøre mig brun. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

khaleesi

frkanonym skriver:

vejret er så skønt idag, så jeg har besluttet mig for, at jeg vil ligge og tage sol. men hvordan bliver man hurtigt brun? er der ikke nogle skrøner om det? er villig til at prøve alt. er virkelig en omvandrende pose mel. min kæreste er blevet brun, bare han har gået udenfor ½ time. han tager SÅ nemt imod den. han har fortalt mig, at sololie vil kunne hjælpe med at gøre mig hurtigere brun. og det har jeg da også prøvet, synes ikke rigtig, det hjælper. jeg har en sololie fra tyskland, men den beskytter mod uv strålerne. 

er der ikke nogen, der har nogle gode fif til, hvordan man kan blive bare lidt brun? det hjælper ikke engang at ligge ude i solen en hel dag, fra morgen til aften. ikke engang dét kan gøre mig brun. 

Spraytan, eller så brug hver eneste soltime i solen MEN HUSK SOLCREME! 

Jeg er selv meget lys normalt, men hvis jeg propper lidt selvbruner på og går ud i solen tager det bedre fat - det er somom det går efter det "mørke" så hvor mørkere du er, jo mere sol får du

Anmeld

7. maj 2013

AlberteSophie

Spis gulerødder 

Anmeld

7. maj 2013

lisbethita

frkanonym skriver:

Pas på din hud for det første....det giver rynker!! Og så er det farligt uden solcreme. Tror ikke der er en "hurtig løsning". Man har jo den hudtype man har. Bruger du ikke solcreme kan du måske nok hurtigt får farve - det er bare spørgsmålet om det er rødt og skallet i stedet for brun :-) En god solcreme med UVS og UVB (mener jeg det hedder) + med god fugt i er det bedste råd jeg kan give.

Bare et godt råd :-)

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

khaleesi skriver:

Spraytan, eller så brug hver eneste soltime i solen MEN HUSK SOLCREME! 

Jeg er selv meget lys normalt, men hvis jeg propper lidt selvbruner på og går ud i solen tager det bedre fat - det er somom det går efter det "mørke" så hvor mørkere du er, jo mere sol får du

det vil jeg klart prøve. har både spray tan fra dennis knudsen og alverdens selvbrunere

Anmeld

7. maj 2013

Maja88

Jeg er også selv lidt mørkere i det og tager nemt imod..

Men jeg har købt en creme i et solarie som fremmer bruningen.. der er ikke selv bruner i

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

lisbethita skriver:

Pas på din hud for det første....det giver rynker!! Og så er det farligt uden solcreme. Tror ikke der er en "hurtig løsning". Man har jo den hudtype man har. Bruger du ikke solcreme kan du måske nok hurtigt får farve - det er bare spørgsmålet om det er rødt og skallet i stedet for brun :-) En god solcreme med UVS og UVB (mener jeg det hedder) + med god fugt i er det bedste råd jeg kan give.

Bare et godt råd :-)

min sololie har UVA og UVB filter og noget fugt- og plejende ingredienser. der står på den, den giver en god intensiv tan, forhindre huden i at ælde hurtigere og sådanne ting

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

Maja88 skriver:

Jeg er også selv lidt mørkere i det og tager nemt imod..

Men jeg har købt en creme i et solarie som fremmer bruningen.. der er ikke selv bruner i

virker den creme?

Anmeld

7. maj 2013

Maja88

frkanonym skriver:

virker den creme?

Mega meget...

Anmeld

7. maj 2013

frkanonym

Maja88 skriver:

Mega meget...

den må jeg lige finde så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.