Uhhh her var lige et indlæg som jeg bare må kommentere på.
Jeg var selv i samme båd, og for mig gik det helt galt.... endte med 7 bylder i det ene bryst og en indlæggelse på Hvidovre sygehus i en uge.... det er langt de færreste det sker for, men det kan ske, så hold godt øje med det. Og man får ikke nødvendigvis røde striber på brystet hvis der er gået infektion i, det fik jeg ikke og jeg endte med både Streptokokker og Stafylikokker i brystet/mælken.
Det er ikke for at skræmme dig, men jeg ville ønske at nogen havde fortalt mig hvor slemt det kan gå, for så havde jeg banket i bordet hos lægen noget før.
Jeg fik gentagende gange alm. brystbetændelse, og endte på penicillin, men fik det alligevel værre og værre og rendte til egen læge og vagtlægen som bare slog det hen med alm brystbetændelse, prøv at amme i forskellige stillinger, varme bade osv. Lige lidt hjalp det. Jeg havde også sår på brysterne/revner faktisk.
Til sidst sad jeg igen hos vagtlægen med 40 i feber og var så dårlig at jeg ikke kunne hænge sammen. Jeg blev sendt på sygehuset, blev scannet, og her fandt de bylder i brystet. Jeg fik lagt dræn og først en uge senere blev jeg udskrevet.
Jeg havde rødt område på brystet, hvor der også var en virkelig hård knude. Det kom og gik et par uger i rap, og tilsidst var jeg sååå syg at jeg var nær en blodforgiftning.
Så igen, det er ikke for at skræmme, men jeg ville ønske at nogen havde råbt vagt i gevær til mig. Så hvis du ikke kan amme det væk inden for et par dage ville jeg komme afsted til lægen.
Anmeld