Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DreamChild skriver: Hej allesammen Kunne i ikke tænke jer, at teste forskellige ting helt gratis?Skriv din mail, så inviterer jeg dig. Alt man skal gøre er at teste tingene og så snakke med sine venner om dem, og tilbage melde hvad man synes om produktet.Det kan f.eks være makeup, slik, cremer, kaffe, tandbørster, legetøj osv Der er altså ikke noget fup og fidus ved det, og det er ganske ufarligt Hvis man ikke har lyst til at modtage og prøve varen af når man får den tilbudt på email, så lader man bare være med at svare tilbage, og i hænger ikke på noget.
Hej allesammen Kunne i ikke tænke jer, at teste forskellige ting helt gratis?Skriv din mail, så inviterer jeg dig. Alt man skal gøre er at teste tingene og så snakke med sine venner om dem, og tilbage melde hvad man synes om produktet.Det kan f.eks være makeup, slik, cremer, kaffe, tandbørster, legetøj osv
Der er altså ikke noget fup og fidus ved det, og det er ganske ufarligt
Hvis man ikke har lyst til at modtage og prøve varen af når man får den tilbudt på email, så lader man bare være med at svare tilbage, og i hænger ikke på noget.
jeg vil gerne være med.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
xoxotasha skriver: jeg vil gerne være med.
Jeg skal bruge din email adresse, du kan skrive den her eller gøre som de andre og sende den i en privat besked
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128