Prøve kanin, er det dig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
11 svar
2 synes godt om
6. maj 2013

DreamChild

Hej allesammen

Kunne i ikke tænke jer, at teste forskellige ting helt gratis?
Skriv din mail, så inviterer jeg dig. Alt man skal gøre er at teste tingene og så snakke med sine venner om dem, og tilbage melde hvad man synes om produktet.
Det kan f.eks være makeup, slik, cremer, kaffe, tandbørster, legetøj osv

Der er altså ikke noget fup og fidus ved det, og det er ganske ufarligt 

Hvis man ikke har lyst til at modtage og prøve varen af når man får den tilbudt på email, så lader man bare være med at svare tilbage, og i hænger ikke på noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

DreamChild

Man kan selvfølgelig som andre har gjort bare sende sin email i en pb, så andre ikke kan se den

Jeg sender en email afsted så snart jeg kan, og det er med mit rigtige navn.

Anmeld

6. maj 2013

Muffinmus

Tja, det er da meget sjovt
Bare sæt mig på

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

DreamChild skriver:

Man kan selvfølgelig som andre har gjort bare sende sin email i en pb, så andre ikke kan se den

Jeg sender en email afsted så snart jeg kan, og det er med mit rigtige navn.

Jeg fatter det ikke?? Hvorfor er det der søges om Buzzadors allesteder ?? Hvis de kan bruge alle hvad er så formålet ???  Der er søgt jo efter dem overalt den sidste uge .

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

DreamChild skriver:

Hej allesammen

Kunne i ikke tænke jer, at teste forskellige ting helt gratis?
Skriv din mail, så inviterer jeg dig. Alt man skal gøre er at teste tingene og så snakke med sine venner om dem, og tilbage melde hvad man synes om produktet.
Det kan f.eks være makeup, slik, cremer, kaffe, tandbørster, legetøj osv

Der er altså ikke noget fup og fidus ved det, og det er ganske ufarligt 

Hvis man ikke har lyst til at modtage og prøve varen af når man får den tilbudt på email, så lader man bare være med at svare tilbage, og i hænger ikke på noget.

Og hvad er det en buzzador får ud af at søge andre ??

Anmeld

6. maj 2013

DreamChild

Mariaelmbaek@hotmail.com skriver:

Tja, det er da meget sjovt
Bare sæt mig på

Den siger at din email allerede eksistere i systemet, så jeg kan ikke sende til dig, desværre

Anmeld

6. maj 2013

DreamChild

Robin Hood. skriver:

Og hvad er det en buzzador får ud af at søge andre ??

Man får flere point for dem man rekruttere, og jo flere point = flere kampanger = flere ting at prøve 

Anmeld

6. maj 2013

Robin Hood.

DreamChild skriver:

Man får flere point for dem man rekruttere, og jo flere point = flere kampanger = flere ting at prøve 

Når okay så man skal gøre sig fortjent til at være prøvekanin   Havde ikke helt luret hvad det gik ud på , undrede mig bare over at alle søgte alle steder ,, tak for info ;D

Anmeld

6. maj 2013

DreamChild

Robin Hood. skriver:

Når okay så man skal gøre sig fortjent til at være prøvekanin   Havde ikke helt luret hvad det gik ud på , undrede mig bare over at alle søgte alle steder ,, tak for info ;D

Man kan godt prøve ting selvom man ikke rekruttere andre, men man bliver bare tilbudt endnu flere hvis du gør

Anmeld

6. maj 2013

Muffinmus

DreamChild skriver:

Den siger at din email allerede eksistere i systemet, så jeg kan ikke sende til dig, desværre

Hmm, det eneste jeg har prøvet at få er de klassiske babypakker???? Men dem får alle jo. Ellers har jeg aldrig fået noget gratis at prøve?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.