nu 8 dag over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
81 skriver:

så er den nok så svag negativ 

Jeg syntes faktisk godt, at jeg kan ane en streg. Men er i tvivl om det er en af de der skyggestreger. 

Jeg ville nok prøve, at tage en igen om nogen dage. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

81

1+1=2 skriver:

Jeg syntes faktisk godt, at jeg kan ane en streg. Men er i tvivl om det er en af de der skyggestreger. 

vil nok prøve igen om nogle dage vis mens stadig ikke viser sig

Anmeld

6. maj 2013

superwat

1+1=2 skriver:

Jeg synes også godt jeg kan ane en streg!

Anmeld

7. maj 2013

CamillaC

Synes os jeg kan ane en, men den er altså meget svag, hvis du er 8 dage over tid 

Anmeld

12. maj 2013

81

Camillahjermit skriver:

Synes os jeg kan ane en, men den er altså meget svag, hvis du er 8 dage over tid 

vil lige sige at da stadig ikke har være nogle tante rød og denne gang var testen negativ og det var sikkert . så nu står jeg om jeg skal ringe til min læge når de kommer til bare den 14 eller om man skal se om mens kommer af sig selv den 27?

Anmeld

12. maj 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
81 skriver:

vil lige sige at da stadig ikke har være nogle tante rød og denne gang var testen negativ og det var sikkert . så nu står jeg om jeg skal ringe til min læge når de kommer til bare den 14 eller om man skal se om mens kommer af sig selv den 27?

Hvis det var mig ville jeg måske forsøge at se tiden an. 

Men det svært at sige eftersom jeg hverken har Været eller prøver at blive gravid.

Men hvis du vil være på den sikre side kan du jo forhøre dig ved lægen om de vil tage en blodprøve? :-) 

Anmeld

12. maj 2013

l.kjoeller

syns jeg kan ane en streg. og jeg der er nogen der danner langsomt hcg så betyder ikke nødvendigvis det ikke er en graviditet der gennemføres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.