Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg vil høre om da er ander da har prøvet det har fået en svag negatvi test i dag er gået 8 dage over tid og om i mener den den er negativ selv om den er svag ? for har hun prøvet nå den er næsten rød negatv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hva mener du med svag negativ?
81 skriver: jeg vil høre om da er ander da har prøvet det har fået en svag negatvi test i dag er gået 8 dage over tid og om i mener den den er negativ selv om den er svag ? for har hun prøvet nå den er næsten rød negatv
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål.. Hvis det er en g-test kan den ikke være svag negativ - enten er den positiv ellers er den negativ..
hvis der er 2 streger og den er aflæst inden for tiden - ja så er den positiv
Få det tjekket ved din læge, du kan bare gå fordi, og få det tjekket. Eller bestille en tid til en snak.Jeg vil ikke tøve et sekund.
Jeg har prøvet alt muligt med test.
Hvis der er en ekstra streg med farve.. Også selvom den er svag farven er hun gravid..
hved ikke helt hvordan jeg ligger billeder ind så i kan se den
Det er ikke den store videnskab. Enten er den positiv eller også er den negativ. 2 streger aflæst indenfor tid er positiv.
så er den nok så svag negativ
81 skriver: så er den nok så svag negativ
Der er intet som hedder svag negativ.
Men den ser hvert fald ikke positiv ud.
om da var fejl på den inde den var tyder liger men ta den også for at være negativ
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128