nu 8 dag over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
16 svar
1 synes godt om
6. maj 2013

81

jeg vil høre om da er ander da har prøvet det har fået en svag negatvi test i dag er gået 8 dage over tid og om i mener den den er negativ selv om den er svag ? for har hun prøvet nå den er næsten rød negatv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

CamillaC

Hva mener du med svag negativ? 

Anmeld

6. maj 2013

Hullabullabulla

81 skriver:

jeg vil høre om da er ander da har prøvet det har fået en svag negatvi test i dag er gået 8 dage over tid og om i mener den den er negativ selv om den er svag ? for har hun prøvet nå den er næsten rød negatv

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål.. Hvis det er en g-test kan den ikke være svag negativ - enten er den positiv ellers er den negativ..

hvis der er 2 streger og den er aflæst inden for tiden - ja så er den positiv

Anmeld

6. maj 2013

Wik

Få det tjekket ved din læge, du kan bare gå fordi, og få det tjekket. Eller bestille en tid til en snak.Jeg vil ikke tøve et sekund.

Jeg har prøvet alt muligt med test.

Anmeld

6. maj 2013

ønskebørn74

81 skriver:

Hvis der er en ekstra streg med farve.. Også selvom den er svag farven er hun gravid..

Anmeld

6. maj 2013

81

hved ikke helt hvordan jeg ligger billeder ind så i kan se den

Anmeld

6. maj 2013

Minforevigt

Det er ikke den store videnskab. Enten er den positiv eller også er den negativ. 2 streger aflæst indenfor tid er positiv. 

Anmeld

6. maj 2013

81

så er den nok så svag negativ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2013

Flødebollen

81 skriver:

så er den nok så svag negativ 

Der er intet som hedder svag negativ.

Men den ser hvert fald ikke positiv ud.

Anmeld

6. maj 2013

81

om da var fejl på den inde den var tyder liger men ta den også for at være negativ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.