se hvor dygtig min mand er ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

La´chrissen

StineW79 skriver:

MnHvor ser det hyggeligt ud! Dejligt med en handy mand!! Vh stine

Mange tak. Ja når han endelig slår sig løs så kan han jo godt, det tager bare lige lidt tid at komme i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Tak Ja det er bare så skønt, sad der lidt i eftermiddag med vand og nødder Men Zapp isen lyder bestemt bedre
Men det er bare så fedt med en have der er rar at være i, så gør det knap så meget at græsset lader vente på sig.

Ja, det er fantastisk, jeg er også vildt misundelig på dig
Især i dette skønne vejr, der ville jeg nyde den have meget. Også selvom græsset er lidt højt

Anmeld

6. maj 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Ja, det er fantastisk, jeg er også vildt misundelig på dig
Især i dette skønne vejr, der ville jeg nyde den have meget. Også selvom græsset er lidt højt

Det er også bare såå dejligt, bare ærgerligt at hver gange jeg endelig finder tid til at sidde, så forsvinder solen bag skyerne men det er nok fordi den gemmer sig væk for min blege krop

Ja hvis græsset bare var højt, men vores plæne lider af plet skaldethed
Jeg tror vores hund har været ekstrem sur inden i hele vinteren, siden den er helt forsvundet

Anmeld

6. maj 2013

Putomanen

La´chrissen skriver:

Det er også bare såå dejligt, bare ærgerligt at hver gange jeg endelig finder tid til at sidde, så forsvinder solen bag skyerne men det er nok fordi den gemmer sig væk for min blege krop

Ja hvis græsset bare var højt, men vores plæne lider af plet skaldethed
Jeg tror vores hund har været ekstrem sur inden i hele vinteren, siden den er helt forsvundet

Måske synes solen ikke at det er fair, at du både skal have en lækker have OG brun kulør
Heldigvis kan en skaldet græsplæne hurtig fiskes Det må blive din mands næste projekt

Anmeld

6. maj 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Ja det

Måske synes solen ikke at det er fair, at du både skal have en lækker have OG brun kulør
Heldigvis kan en skaldet græsplæne hurtig fiskes Det må blive din mands næste projekt

Hmm måske det er det

Åh ja den har vi været i gang med i et stykke tid nu, det gror bare lidt langsomt, men den får dæleme noget vand og gødning

Anmeld

6. maj 2013

Mink

La´chrissen skriver:

Ja min skønne mand gik lige amok i vores have, for så skulle der ske noget nyt. Så vi har fået ny terrasse og møbler
Den mørke terrasse har han lavet for et par år siden, men den lyse del er ny, mangler farvet olie og alle møblerne er nye samt krukker mm.
Der er lige et billede af det uden den nye del og så to med helheden. Så nu mangler nu bare græsset skal gro op.

Hvor ser det bare fint ud !

Anmeld

6. maj 2013

Mink

La´chrissen skriver:

Ja min skønne mand gik lige amok i vores have, for så skulle der ske noget nyt. Så vi har fået ny terrasse og møbler
Den mørke terrasse har han lavet for et par år siden, men den lyse del er ny, mangler farvet olie og alle møblerne er nye samt krukker mm.
Der er lige et billede af det uden den nye del og så to med helheden. Så nu mangler nu bare græsset skal gro op.

Anmeld

6. maj 2013

La´chrissen

Akmese skriver:

Mange tak, er også rigtig glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.