se hvor dygtig min mand er ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
17 svar
19 synes godt om
5. maj 2013

La´chrissen

Ja min skønne mand gik lige amok i vores have, for så skulle der ske noget nyt. Så vi har fået ny terrasse og møbler
Den mørke terrasse har han lavet for et par år siden, men den lyse del er ny, mangler farvet olie og alle møblerne er nye samt krukker mm.
Der er lige et billede af det uden den nye del og så to med helheden. Så nu mangler nu bare græsset skal gro op.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

L&V

La´chrissen skriver:

Ja min skønne mand gik lige amok i vores have, for så skulle der ske noget nyt. Så vi har fået ny terrasse og møbler
Den mørke terrasse har han lavet for et par år siden, men den lyse del er ny, mangler farvet olie og alle møblerne er nye samt krukker mm.
Der er lige et billede af det uden den nye del og så to med helheden. Så nu mangler nu bare græsset skal gro op.

Sikke hyggeligt det ser ud

Anmeld

5. maj 2013

La´chrissen

Månsson skriver:

Sikke hyggeligt det ser ud

Tak Ja det er det også helt vildt, man har lyst til at være i haven nu. Og så får vi meget mere ud af solen med den nye del

Anmeld

5. maj 2013

L&V

La´chrissen skriver:

Tak Ja det er det også helt vildt, man har lyst til at være i haven nu. Og så får vi meget mere ud af solen med den nye del

Det er skisme os med at nyde solen mens den er der

Anmeld

5. maj 2013

La´chrissen

Månsson skriver:

Det er skisme os med at nyde solen mens den er der

Ja det er jo det og jeg elsker solen

Anmeld

5. maj 2013

Putomanen

Ej hvor dejligt, det er da skønt at blive forkælet på den måde hva
Det er super hyggeligt ud. Så skal det gode vejr bare blive ved, så ville jeg da sidde derude med en god bog og en kop kaffe, måske en lille zapp is

Anmeld

5. maj 2013

kristinaS

La´chrissen skriver:

Bliver helt misundelig.
Hvis der skal laves noget i vores have, ja så er jeg selv handyman...
Gad godt min mand lige gjorde sådan noget.
Men godt man så har en far der gider hjælpe.

Det ser hyggeligt ud.

Anmeld

5. maj 2013

La´chrissen

Putomanen skriver:

Ja detEj hvor dejligt, det er da skønt at blive forkælet på den måde hva
Det er super hyggeligt ud. Så skal det gode vejr bare blive ved, så ville jeg da sidde derude med en god bog og en kop kaffe, måske en lille zapp is

Tak Ja det er bare så skønt, sad der lidt i eftermiddag med vand og nødder Men Zapp isen lyder bestemt bedre
Men det er bare så fedt med en have der er rar at være i, så gør det knap så meget at græsset lader vente på sig.

Anmeld

5. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor ser det hyggeligt ud! Dejligt med en handy mand!! Vh stine

Anmeld

5. maj 2013

La´chrissen

kristinaS skriver:

Bliver helt misundelig.
Hvis der skal laves noget i vores have, ja så er jeg selv handyman...
Gad godt min mand lige gjorde sådan noget.
Men godt man så har en far der gider hjælpe.

Det ser hyggeligt ud.

Hehe Tak Jeg fik lov til at samle træ møblerne og hakke græsset væk fra den del hvor terrassen er nu. Og det er bare skønt med en mand der er uddannet tømre så han bare lige gør det.
Godt du har en far der kan hjælpe dig lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.