hvordan gik jers vand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Sara.

Misjelle skriver:

Mit gik ikke af sig selv, JM prikkede hul lige inden hovedet kom .

samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

h_bernie

Mit blev der prikket hul på på fødestuen. Det væltede ud over en stakkels jordemoderstuderende, nå men så fik jeg da også grint lidt.

Anmeld

1. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min første og tredje fødsel er startet med, at vandet gik i en skylle.

Hvis hun er i tvivl, kan hun tage et bind på, og bliver det fyldt i løbet af en time, er det sikkert vandet, der er gået.

Når vandet er gået, må der ikke gå mere end et døgn, før der kommer gang i fødslen. Oftest kommer veerne af sig selv efter maksimum et døgns tid, ellers skal hun sættes i gang, da der er risiko for infektion, når der er gået hul på fosterhinderne.

Jeg synes, at hun skal kontakte fødegangen for at være sikker på, om det er vandet, der er gået, og hvordan hun skal forholde sig.

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg havde haft en travl weekend med at flytte og mandag morgen kl 12 da alt var på plads, lagde jeg med velfortjent på sofaen, jeg lå i 10 sek, blob sagde det (det lød som en ballon der sprang i maven) og jeg troede jeg tissede i bukserne, men vidste enlig godt det var vandet der var gået... jeg blev bange og ringede ti fg og sku komme med det samme.. min mor hentede mig og vi kørte hurtigt til sygehuset, mit vand siv ligeså stille og jeg var plask våd og lignede en der havde tisset i bukserne og oveni det havde jeg kraftige veer, så løber det lidt stærkere.. he he jeg har nok set lidt sjov ud.. men 1½ time efter var nichlas taget ved kejsersnit...det ku godt lyde som om din venindes vand er gået...

Anmeld

1. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

har hun fundet ud af om det var vandet der var gået???

Anmeld

1. juli 2009

xx

første gang følte jeg at jeg skulle tisse og det gik så da jeg rejste mig op fra sengen

2. og 3. gang gik vandet mens jeg sov. Vågnede ved at det ligesom gav et kæmpe "blob" i mit underliv og så væltede vandet ellers bare ud i hele sengen...

Anmeld

1. juli 2009

Vinker

Mit vand gik først få minutter inden jeg fødte! Jeg fødte i badekar så det var ikke meget man bemærket det ekstra vand der var

Anmeld

1. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ved min første fødsel gik vandet om natten. Jeg vågnede ved et lille smæld i underlivet, og da jeg rejste mig op væltede det ud

Ved min anden fødsel gik vandet ikke af sig selv, der prikkede jordemoderen hul på det da jeg fik presseveer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.