hvordan gik jers vand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej har en veninde derskal føde også om en månede ca , hun gik ud på wct.og så stod der ud med vand )bold! hun følgt hendes blære var ved og springe, er det vandet der gået tror i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

TbCp

Jeg vågnede om morgenen og følte jeg skulle tisse.
Da jeg gik ned af trappen sev der lidt ned af mit ben, så snart jeg satte mig på wc'et kom der to skyller. Jeg rejset mig men det blev ved med at sive, så jeg satte mig igen og der kom endnu en skylle.

Først senere på fødestuen gik der så endnu mere vand i en kæmpe skylle ud på wc gulvet.

Synes godt det kunne lyde som om det er vandet der er gået ved din veninde.
Følte dog ikke selv det med at blæren var ved at springes. Men hun skulle da prøve at ringe på fødegangen og høre hvad de siger.

Jeg ringede derud og fortalte hvordan og hvorledes, men at jeg altså ikke vidste om det var vandet eller om jeg bare havde tisset i bukserne

Anmeld

30. juni 2009

Bastian

Mit gik slet ikke. Jeg fik kraftige veer og på sygehuset blev mit vand taget.

Anmeld

30. juni 2009

Tina2

Mit gik begge gange lige inden jeg fik presseveer....

Anmeld

1. juli 2009

Harfeletten

Jeg vågnede om morgenen, og skulle sådan tisse. Da jeg havde gjort det gik jeg tilbage mod soveværelset, og der begyndt det at sive stille ned og mit ben, og da jeg så satte mig i sengen, gik det hele i et stort PLASK !

Anmeld

1. juli 2009

Misjelle

Mit gik ikke af sig selv, JM prikkede hul lige inden hovedet kom .

Anmeld

1. juli 2009

Mira0911

Elskermiinsøøn! skriver:

hej har en veninde derskal føde også om en månede ca , hun gik ud på wct.og så stod der ud med vand )bold! hun følgt hendes blære var ved og springe, er det vandet der gået tror i?

Hvis hun er i tvivl - er FG til at hjælpe og vejlede hende!!!

Anmeld

1. juli 2009

Lullaby

1 gang blev det taget. 2 gang lå jeg på briksen og var færdig med at blive undersøgt (havde veer) og pludselig sagde det blob indeni mig og så kom vandet

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

Det gik i føde karet her hjemme. 

Hvis hun er i tvivl må hun hellere ringe til FG for det meget svært for os at sige men det vigtigt hun får det undersøgt.

Held og lykke til hende.

Knus

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

dobbelt op hov hov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.