Kronisk træt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2013

modesty

Er det meget normalt at et 6,5 måneders barn, nærmest er kronisk træt? 

Han kan stå op fra natten og med det samme hive sig i ørerne, gnide øjne og vise han er træt. 

Han er skide sur hele tiden og gider intet selv længere - :/ 

Jeg savner min glade dreng, som før kunne holde i 3,5-4 timer, før han behøvede søvn. 

I den alder vekslede min dreng mellem 1,5 - max 2 timers vågentid og 45 minutters søvn fra cirka 8-20.

Men han var ikke sur eller vrissen/træt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2013

LilleChelle

Maja88 skriver:

Men børn ændrer sig jo

Det er jo det. 

Jeg tænker bare at det burde ændre sig i den modsatte retning  

Anmeld

5. maj 2013

LilleChelle

modesty skriver:

I den alder vekslede min dreng mellem 1,5 - max 2 timers vågentid og 45 minutters søvn fra cirka 8-20.

Men han var ikke sur eller vrissen/træt...

ja okay - så lyder det jo ikke til at være helt forkert  

Anmeld

5. maj 2013

Chevro

LilleChelle skriver:

Er det meget normalt at et 6,5 måneders barn, nærmest er kronisk træt? 

Han kan stå op fra natten og med det samme hive sig i ørerne, gnide øjne og vise han er træt. 

Han er skide sur hele tiden og gider intet selv længere - :/ 

Jeg savner min glade dreng, som før kunne holde i 3,5-4 timer, før han behøvede søvn. 

Min søn er 11 mdr, og han sover stadigvæk efter en time eller to, og igen over middag. I alt ca 4 timer. Det er det de vokser af ;-) og behovet er der! (: Det er en voldsom udvikling de gennemgår.

Anmeld

5. maj 2013

LilleChelle

Chevro skriver:

Min søn er 11 mdr, og han sover stadigvæk efter en time eller to, og igen over middag. I alt ca 4 timer. Det er det de vokser af ;-) og behovet er der! (: Det er en voldsom udvikling de gennemgår.

Det er jo selvfølgelig rigtigt. 

Det virker bare så underligt at det lige pludselig sker  

Anmeld

9. maj 2013

Aura@

Min datter er 6 mdr og bliver puttet 1-1.5 efter hun vågner første gang om morgenen. Imellem lurene om dagen kan hun også virke træt og gnide øjne efter en halv time. Hun er højst vågen 2-3 timer mellem lurene så er der dømt putning igen. Jeg tror også det er forskelligt fra barn til barn, så det syntes jeg ikke du skal bekymre dig over. 

Anmeld

9. maj 2013

LilleChelle

Aura@ skriver:

Min datter er 6 mdr og bliver puttet 1-1.5 efter hun vågner første gang om morgenen. Imellem lurene om dagen kan hun også virke træt og gnide øjne efter en halv time. Hun er højst vågen 2-3 timer mellem lurene så er der dømt putning igen. Jeg tror også det er forskelligt fra barn til barn, så det syntes jeg ikke du skal bekymre dig over. 

Ja okay  

Så det lyder ikke til at være unormalt at de gnider øjne nærmest når de står op

Det virker bare vildt underligt, når han aldrig har sovet ret meget og altid været glad og i godt humør dagen lang  

Anmeld

9. maj 2013

Aura@

LilleChelle skriver:

Ja okay  

Så det lyder ikke til at være unormalt at de gnider øjne nærmest når de står op

Det virker bare vildt underligt, når han aldrig har sovet ret meget og altid været glad og i godt humør dagen lang  

Jeg tror der sker rigtig meget i den alder, som også kan gøre søvnen urolig indimellem? De bearbejder meget mens de sover og så kan det måske godt være lidt hårdt at være vågen også jeg har en pige som i tiden ikke vil puttes til nat og der nærmest har haft et par mareridt de sidste par nætter hvor hendes søvn er blever afbrudt. Det Har givet en lidt træt pige indimellem Som så har taget hele 3 timer formiddagslur.. 

Anmeld

9. maj 2013

Kløver

Ja det tror jeg, synes der HIK længe hvor min datter skulle ud ov have formiddagslur kort efter hun var stået op og igen om eftermiddagen

Anmeld

9. maj 2013

LilleChelle

Aura@ skriver:

Jeg tror der sker rigtig meget i den alder, som også kan gøre søvnen urolig indimellem? De bearbejder meget mens de sover og så kan det måske godt være lidt hårdt at være vågen også jeg har en pige som i tiden ikke vil puttes til nat og der nærmest har haft et par mareridt de sidste par nætter hvor hendes søvn er blever afbrudt. Det Har givet en lidt træt pige indimellem Som så har taget hele 3 timer formiddagslur.. 

Hold da op - ja, det kan jeg jo et eller andet sted godt forstå hun har, hvis ikke hun har sovet ret godt  

Men ja - de ser vel meget mere end nogensinde før nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.