Tvillinge-/Dobbeltnål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2013

VIPpigen

LilleChelle skriver:

Hold da op :p 

For indtil videre har jeg bare syet med den nål der fulgte med. Og den har fint syet igennem bomuld og rib  

Men det er måske mere held end forstand? 

Nogen nåle kan godt gå til det hele... Dog lærte jeg det på den hårde måde at det ikke altid er godt... Hvis du syer i bomuld og rib, og bruger en all round nål, så er der måske ikke de store problemer, fordi du har et fast stof at arbejde med... Men i jersey ville jeg bestemt skifte, det har også noget med nålehovedet at gøre, nogen er runde, og andre spidse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2013

LilleChelle

VIPpigen skriver:

Nogen nåle kan godt gå til det hele... Dog lærte jeg det på den hårde måde at det ikke altid er godt... Hvis du syer i bomuld og rib, og bruger en all round nål, så er der måske ikke de store problemer, fordi du har et fast stof at arbejde med... Men i jersey ville jeg bestemt skifte, det har også noget med nålehovedet at gøre, nogen er runde, og andre spidse

Ja okay  

Nu har jeg ihvertfald bestilt stretch nåle i str. 75 og 90, og tvillingenål i str. 2,0 mm. til stretch. 

Og så skal jeg nok have en pakke med allround nåle liggende  

Anmeld

8. maj 2013

VIPpigen

LilleChelle skriver:

Ja okay  

Nu har jeg ihvertfald bestilt stretch nåle i str. 75 og 90, og tvillingenål i str. 2,0 mm. til stretch. 

Og så skal jeg nok have en pakke med allround nåle liggende  

Det lyder som en god ide. Jeg skal lige se, jeg mener jeg tog en guide da jeg begyndte at sy. Mener jeg har den liggende

Anmeld

8. maj 2013

LilleChelle

VIPpigen skriver:

Det lyder som en god ide. Jeg skal lige se, jeg mener jeg tog en guide da jeg begyndte at sy. Mener jeg har den liggende

Den vil jeg da gerne se  

Anmeld

8. maj 2013

VIPpigen

LilleChelle skriver:

Den vil jeg da gerne se  

Fandt den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. maj 2013

VIPpigen

Undskyld den vender på hovedet... Kan ikke gøre det ordentligt fra ipad

Anmeld

8. maj 2013

LilleChelle

VIPpigen skriver:

Undskyld den vender på hovedet... Kan ikke gøre det ordentligt fra ipad

Jeg vender den bare selv om  
Tusind tak :p 

Anmeld

9. maj 2013

Kidztown

Jeg syer rigtig mange timer hverdag og vil aldrig gå på kompromi med hverken nål eller sytråd.

sytråd bruger jeg kun amann, min symaskine reperatør advarer om brug af det billige tråd fra stof og stil

Nåle bruger jeg stort set kun alm 80 til alt hvad jeg syer. Syer ikke meget jersy. Men igen der ville jeg vælge en kvalitets nål og bruger kun schmetz nåle.

Nål og tråd er det halve arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.