MorTilMalucca skriver:
Min lille datter er 9 uger og 4 dage.
Hun har siden i tirsdags grædt og skreget når hun ligges til at sove/putte. Hun spiser fint, har afføring hver dag (hun er flaskebarn). Når hun bliver lagt ligger hun lidt, sutter på sin sut og så går helvedes løs! 
Hun vifter med armene helt vildt, grynter for derefter at skrige helt vildt og det vil ingen ende tage uanset hvad vi gør! Hverken strækvikle, svøben, at gå rundt med hende, give mere mad, skifte ble, whatever - duer bare ikke! Hvad gør vi? Tænker lidt at det er hendes 2. tigerspring (hun havde et spring for 3 uger siden hvor hun også skreg), men der viftede hun ikke med armene og virkede urolig. Hun virker ikke til at have mavekneb.. Det har taget en krig for at få hende til at sove middagslur(e), hun sover sammenlagt 1-2 timer, med en masse uro..
Hun er ENDELIG faldet i søvn efter at have spist 200 ml, en stofble over øjnene og kæresten der måtte svinge liften.
Det gør så ondt i mit hjerte at se min lille skat være SÅ ked 
Det har varet siden i tirsdags og hun er glad, smiler, pludrer indtil vi ligger hende fra os eller har snakket for længe (vi læser hendes signaler når det er for meget). Puhh altså 
Gode råd tages imod med kyshånd.
Tænker lidt at det med at babyer vifter med arme og ben er ret alm når de er kede af det.. De har ikke som sådan en fornemmelse af hvor deres krops grænser er og derfor flyver arme og ben rundt.. Jeg ville gi svøb en chance mere, gøre det tit og i alle mulige situationer.. Tigerspring kommer ik med så korte intervaller men hent evt appen vidunderlige uger eller læs bogen..