Mit første "haveprojekt" !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Janni.

Jeg er bestemt ikke have menneske, og alligevel nyder jeg det når jeg er kommet igang. Vi har en stor have, det meste er en mos græsplæne som vi forsøger at fjerne det meste mos fra.
Vi har 2 blomster bede som vi endelig har fundet jorden i, det var dækket af ukrudt i en meters højde Haven har lagt meget brak, græsset er dog blevet slået men det var også dét.
Drivhus har vi også, det er dog kærestens hygge projekt. Sidste år havde vi vinduer, 2 slags agurker, 2 slags tomater, og snackpeber.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Muffin_girl

Janni. skriver:

Jeg er bestemt ikke have menneske, og alligevel nyder jeg det når jeg er kommet igang. Vi har en stor have, det meste er en mos græsplæne som vi forsøger at fjerne det meste mos fra.
Vi har 2 blomster bede som vi endelig har fundet jorden i, det var dækket af ukrudt i en meters højde Haven har lagt meget brak, græsset er dog blevet slået men det var også dét.
Drivhus har vi også, det er dog kærestens hygge projekt. Sidste år havde vi vinduer, 2 slags agurker, 2 slags tomater, og snackpeber.

Selvom du siger du ikke er et havemenneske, syntes jeg dælme i har mange ting i skal gøre med jeres have Det tager da alligevel lidt tid ...

Anmeld

3. maj 2013

Muffin_girl

Janni. skriver:

Selvom du siger du ikke er et havemenneske, syntes jeg dælme i har mange ting i skal gøre med jeres have Det tager da alligevel lidt tid ...

Anmeld

3. maj 2013

Janni.

AalborgPigen skriver:

Vi har rigtig meget at gøre i vores have, men jeg valgte en mand som ejede dette dejlige hus. Nå ja og haven.. (glemte endda også de tre frugttræer, vi har)
Jeg forsøger at lære mig selv at være havemenneske, det går sådan ok, så længe jeg ikke møder en frø, tudse eller regnorm. Er panisk bange for dem.

Anmeld

3. maj 2013

wamse

AalborgPigen skriver:

JA lige præcis

Det er nice...

Puhhaaa det lyder ikke sjovt.. At du orker  

Er den så blevet fin ?

Jeg overtog en have, der var total tilvokset Men alt er fældet nu, og alt er gravet op. Jeg har lige fået opført carport, og så har jeg valgt at få granitskærver som bund Det skal nok blive godt. Så nu skal jeg plane haven, og så græs igen
Så vil jeg lave en bålsted i bunden af haven, og Lærke og jeg skal plante sommerfuglebuske og bærbuske

Men hold da ferie, jeg synes det har været hårdt, men jeg har nået rigtig meget på det år Men har masser af ideer til nye projekter

Anmeld

3. maj 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Vi har en pæn stor have, men vi har fældet alle træer... Vi har måtte knokle i den.. Den var fulstændig groet til, da vi overtog huset..

Jeg er bestemt ikke have menneske, men min mand er rimelig god til det.... Han er typen, som bare hopper ud i det og det lykkes altid for ham.. 

Vi har sået græsplæne i det meste af haven, med nedgravet trampolin.. Og så har vi en 90/100 kvm teresse.. Elsker den... Der planter vi blomster i krukker og krydderurter i en såkasse... Det rækker mine evner til...

Anmeld

3. maj 2013

Masig

AalborgPigen skriver:

Og nok også det eneste !! 

Ved godt det ikke er svært og avanceret sådan noget,. Men sådan noget er bare ikke mig... 

Det rækkehus/hus/??? et eller andet JEG leder efter er med en asfalteret have  

Så nu venter jeg spændt på mine krydderurter, men der står det tager 10-12 UGER !!! Utålmodig er jeg ...  

ER du en have"mand"?

Jeg er ikke særlig meget havemenneske, men sidste sommer og i år har vi knoklet en del i vores allerede. Det er et helt nyt hus og haven (på ca 800 kvm) skulle jo anlægges helt fra bunden og det kræver altså en del arbejde... Så glæder mig til den er helt færdig og der bare skal luges lidt ukrudt i ny og næ 

Anmeld

3. maj 2013

L&V

Jeg har en stor have og et stort drivhus og elsker at være derude.. Min have er gjord velligeholdelses fri så den er kun at nyde uden at yde.. Eller græsset ska klippes det er det..

mit drivhus passer os sig selv mere eller mindre og er bare til hygge

Anmeld

4. maj 2013

Muffin_girl

Janni. skriver:

Vi har rigtig meget at gøre i vores have, men jeg valgte en mand som ejede dette dejlige hus. Nå ja og haven.. (glemte endda også de tre frugttræer, vi har)
Jeg forsøger at lære mig selv at være havemenneske, det går sådan ok, så længe jeg ikke møder en frø, tudse eller regnorm. Er panisk bange for dem.

Uhhh sådan noget hader jeg også.. 

AD AD AD ! 

Ros for at du prøver.  

Anmeld

4. maj 2013

Muffin_girl

wamse skriver:

Jeg overtog en have, der var total tilvokset Men alt er fældet nu, og alt er gravet op. Jeg har lige fået opført carport, og så har jeg valgt at få granitskærver som bund Det skal nok blive godt. Så nu skal jeg plane haven, og så græs igen
Så vil jeg lave en bålsted i bunden af haven, og Lærke og jeg skal plante sommerfuglebuske og bærbuske

Men hold da ferie, jeg synes det har været hårdt, men jeg har nået rigtig meget på det år Men har masser af ideer til nye projekter

Hold da OP en masse projekter .. Men godt klaret.. Sejt er det dælme..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.