Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Putomanen skriver: De var omkring 11 mm. Der var heldigvis en del af samme størrelse, så det virker til at de følges ad i modsætning til sidste gang.Hvordan går det hos dig?
De var omkring 11 mm. Der var heldigvis en del af samme størrelse, så det virker til at de følges ad i modsætning til sidste gang.Hvordan går det hos dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nielsen80 skriver: Jeg hepper og krydser
Jeg hepper og krydser
Jubii sikke en dejlig tråd at læseNu skal de bare vokse sig store og stærke der inde så de er klar til deres livs udfordring. Uhh hvor er det spændende, hav en skøn weekend
Det er lige præcist dét, de skal Jeg satser stærkt på, at der bliver en masse kvalitetsæg
**Ønskebabyen skriver: Okay, det er da super godt Jamen her gælder det jo bare om at slå tiden ihjel.. Synes ikke jeg som sådan mærker noget
Okay, det er da super godt Jamen her gælder det jo bare om at slå tiden ihjel.. Synes ikke jeg som sådan mærker noget
Putomanen skriver: Så blev det tid til scanning, og den viste en masse fine æggebasser, som vokser derud af. Min venstre æggestok, som ellers er ret doven anlagt , er også i fuld gang med at producere, og begge æggestokke fik masser af ros af lægen Han gættede på, at der vil være ca. 10 æg til æu, det er jo helt perfekt Næste scanning bliver tirsdag, og så er der forhåbentlig æu i slutningen af næste uge.God weekend til jer alle
Så blev det tid til scanning, og den viste en masse fine æggebasser, som vokser derud af. Min venstre æggestok, som ellers er ret doven anlagt , er også i fuld gang med at producere, og begge æggestokke fik masser af ros af lægen Han gættede på, at der vil være ca. 10 æg til æu, det er jo helt perfekt Næste scanning bliver tirsdag, og så er der forhåbentlig æu i slutningen af næste uge.God weekend til jer alle
Weeeeeehoooooo.. Hvor er det fedt søde...
babywish13 skriver: Weeee hvor er det godt Du er jo en dygtig høne
Weeee hvor er det godt Du er jo en dygtig høne
ønskebarn74 skriver: Weeeeeehoooooo.. Hvor er det fedt søde...
Putomanen skriver: Ja, det ser ud som om at medicinen virker godt på min krop. Så ender det forhåbentlig med, at vi får flere end 1-2 befrugtede æg, som er super gode
Ja, det ser ud som om at medicinen virker godt på min krop. Så ender det forhåbentlig med, at vi får flere end 1-2 befrugtede æg, som er super gode
Hvad får du denne gang?
ønskebarn74 skriver: Hvad får du denne gang?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128