Æggebasserne vokser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
20 svar
13 synes godt om
3. maj 2013

Putomanen

Så blev det tid til scanning, og den viste en masse fine æggebasser, som vokser derud af. Min venstre æggestok, som ellers er ret doven anlagt , er også i fuld gang med at producere, og begge æggestokke fik masser af ros af lægen Han gættede på, at der vil være ca. 10 æg til æu, det er jo helt perfekt

Næste scanning bliver tirsdag, og så er der forhåbentlig æu i slutningen af næste uge.

God weekend til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Lauer

til dig

Anmeld

3. maj 2013

os2

Jeg glæder mig simpelthen så meget til at følge dig de næste par uger...krydser så meget fingre for dig.

Anmeld

3. maj 2013

Putomanen

Lauer skriver:

til dig

Tusind tak.
Jeg tager imod alle de , jeg kan få

Anmeld

3. maj 2013

Putomanen

os2 skriver:

Jeg glæder mig simpelthen så meget til at følge dig de næste par uger...krydser så meget fingre for dig.

Tusind tak, det varmer så meget!
Forhåbentlig kan jeg komme med rigtig gode nyheder om 3 ugers tid

Anmeld

3. maj 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

Så blev det tid til scanning, og den viste en masse fine æggebasser, som vokser derud af. Min venstre æggestok, som ellers er ret doven anlagt , er også i fuld gang med at producere, og begge æggestokke fik masser af ros af lægen Han gættede på, at der vil være ca. 10 æg til æu, det er jo helt perfekt

Næste scanning bliver tirsdag, og så er der forhåbentlig æu i slutningen af næste uge.

God weekend til jer alle

Det bliver spændende. Hvad målte æggene i dag?

Anmeld

3. maj 2013

Putomanen

**Ønskebabyen skriver:

Det bliver spændende. Hvad målte æggene i dag?

De var omkring 11 mm. Der var heldigvis en del af samme størrelse, så det virker til at de følges ad i modsætning til sidste gang.

Hvordan går det hos dig?

Anmeld

3. maj 2013

nielsen80

Putomanen skriver:

God weekend til jer alle

Jeg hepper og krydser

Anmeld

3. maj 2013

MariaKyedDK

Putomanen skriver:

God weekend til jer alle

Anmeld

3. maj 2013

BigHope13

Jubii sikke en dejlig tråd at læse
Nu skal de bare vokse sig store og stærke der inde så de er klar til deres livs udfordring.
Uhh hvor er det spændende, hav en skøn weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.