Kommer lige med min lille mening om sagen, selvom jeg kan se det er ved at være noget tid siden debatten har været igeng......
Kunne ikke være mere enig med c.
Har selv to børn med præcis to år imellem og det fungere super godt.
Den store får lov til at være lige så lille, om man vil, som han har lyst til. Nogle dage omtaler han sig selv som en stor dreng og andre dage siger han "mig baby" og så vil han altså bare putte hos sin moar

og det er der altid plads til.
Har ALDIG været bange for der ikke skulle være kærlighed nok til dem begge - for selvfølgelig er der altid det. Kan man elske ét barn kan man sørme også elske to - punktum

Tilsidst vil jeg sige at der ikke findes noget rigtigt eller forkert, bedre eller knap så godt i en debat som denne. Det er og bliver en meget individuel sag, hvornår eller om, man skal have barn nr 2 3 eller 4 for den sags skyld, afhænger vel af den enkelte kvinde, parforholdet og det barn man har i forvejen.
Altså mærk efter, se jer omkring, er der plads til en eller flere børn i jeres liv - det er faktisk ikke specielt svært at afgøre. Og så skal man altså iøvrigt heller ikke gøre det til mere end det er. Størrer søskende kan føle sig overset uanset hvilken alder de har, 10 mdr, 2 år eller endda 10 år. Det vil man nok aldrig helt kunne undgå. Men så snakker man om de følelser det medfører og man oplever derigennem, at man rent faktisk pludselig taler mere med den store mere end man gjorde før den lille kom.
Det var så min mening og spæde erfaring
Anmeld