Solhat/sommerhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Miss BananaHammock

Pylle3 skriver:

Ingen af dem.

Bryder mig ikke om de der med det lange stykke i nakken og småfolk er bare for kort i sol skyggen. Har prøvet begge dele

Jeg er altid vendt tilbage til h&m el name it's sommerhatte. De er skønne

oki - tak for input! Rart med erfaringer når man nu ikke har haft dem før!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Miss BananaHammock

modesty skriver:

Jeg har købt en bøllehat og en almindelig kasket i h&m.  Kan huske fra sidste sommer at jeg hele tiden kom til at smide dem væk fordi de røg af og på alt efter vejret, så jeg kommer sikkert til at købe flere inden sommeren er ovre.  Jeg har aldrig været ude for at han blev skoldet, eller bare brun, i nakken - ikke engang da vi var i Indien.

oki. Jeg har nemlig købt en alm. kasket han har på i bilen eller i barnevognen når han sidder inde i skyggen - men synes bare hans ører er lige til at brænde når han sidder ude ved mig i solen. Men så kan man selvfølgelig bare bruge en bøllehat!

Anmeld

2. maj 2013

ESV

Miss BananaHammock skriver:

Hvilken solhat/sommerhat har I købt eller regner I med at købe til jeres små purks. Jeg har kigget på 2 typer - men kan ikke finde ud af hvilken en jeg får mest glæde af! Kom med jeres input

Jeg ville helt klart vælge nummer 1 fordi den også beskytter i nakken

Anmeld

2. maj 2013

modesty

Miss BananaHammock skriver:

oki. Jeg har nemlig købt en alm. kasket han har på i bilen eller i barnevognen når han sidder inde i skyggen - men synes bare hans ører er lige til at brænde når han sidder ude ved mig i solen. Men så kan man selvfølgelig bare bruge en bøllehat!

Ellers er et godt gammeldaws trick at sætte et lommetørklæde inde under kasketten så det dækker for nakken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.