Solhat/sommerhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
13 svar
7 synes godt om
2. maj 2013

Miss BananaHammock

Hvilken solhat/sommerhat har I købt eller regner I med at købe til jeres små purks. Jeg har kigget på 2 typer - men kan ikke finde ud af hvilken en jeg får mest glæde af! Kom med jeres input
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

MyLove E

Miss BananaHammock skriver:

Hvilken solhat/sommerhat har I købt eller regner I med at købe til jeres små purks. Jeg har kigget på 2 typer - men kan ikke finde ud af hvilken en jeg får mest glæde af! Kom med jeres input

http://m.hm.com/dk/product/04700?article=04700-A#m ediaType=STILL_LIFE_FRONT

Vi har den her fra H&M. Den vi har er bare som en krokodille i grøn:-)

Anmeld

2. maj 2013

Miss BananaHammock

Tauf skriver:

http://m.hm.com/dk/product/04700?article=04700-A#m ediaType=STILL_LIFE_FRONT

Vi har den her fra H&M. Den vi har er bare som en krokodille i grøn:-)

den var fin! Den går også ud over ørerne?

Anmeld

2. maj 2013

Maja88

Ville købe begge.. men nu er din jo ikke så stor så hat 1 er nok bedst

Anmeld

2. maj 2013

Miss BananaHammock

Maja88 skriver:

Ville købe begge.. men nu er din jo ikke så stor så hat 1 er nok bedst

Det var også min første tanke - men hvis jeg vil ha' småfolk så bliver det lidt dyrt men kunne selvfølgelig finde den ene i h&m måske.
Hvis du havde en som min der kun skal bruge den til at sidde med i barnevognen, eller på græs/strand når der ikke er parasol - hvilken ville du så vælge?
Tænker den øverste dækker nakken bedre?

Anmeld

2. maj 2013

Maja88

Det var også min første tanke - men hvis jeg vil ha' småfolk så bliver det lidt dyrt men kunne selvfølgelig finde den ene i h&m måske.
Hvis du havde en som min der kun skal bruge den til at sidde med i barnevognen, eller på græs/strand når der ikke er parasol - hvilken ville du så vælge?
Tænker den øverste dækker nakken bedre?

Ja så ville jeg tage den øverste

Anmeld

2. maj 2013

Miss BananaHammock

Maja88 skriver:

Ja så ville jeg tage den øverste

oki

Anmeld

2. maj 2013

MyLove E

den var fin! Den går også ud over ørerne?

Vi havde også en sidste år.. Tro vi skal ha en mere..:-):-)

Anmeld

2. maj 2013

De3Guldklumper

Ingen af dem.

Bryder mig ikke om de der med det lange stykke i nakken og småfolk er bare for kort i sol skyggen. Har prøvet begge dele

Jeg er altid vendt tilbage til h&m el name it's sommerhatte. De er skønne

Anmeld

2. maj 2013

modesty

Jeg har købt en bøllehat og en almindelig kasket i h&m.  Kan huske fra sidste sommer at jeg hele tiden kom til at smide dem væk fordi de røg af og på alt efter vejret, så jeg kommer sikkert til at købe flere inden sommeren er ovre.  Jeg har aldrig været ude for at han blev skoldet, eller bare brun, i nakken - ikke engang da vi var i Indien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.