hvor lang tid har i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

silden85

FrkT skriver:

Vi har prøvet siden marts. Så det er heller ikke så længe, men det føles som 10 år eller sådan noget. Puhhh, TRÆNGER sq til at blive gravid, synes alle jeg kender er gravide for tiden (eller også har de lige født).

kender det godt, man følger virkelig at der er gået 10 år siden man stoppede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Natascha

Vi har prøvet siden december 07... Men det skyldes lidt at jeg har PCO.... Ønsker os også brændende et barn... :-)

Anmeld

30. juni 2009

silden85

Natascha skriver:

Vi har prøvet siden december 07... Men det skyldes lidt at jeg har PCO.... Ønsker os også brændende et barn... :-)

hvordan finder man ud af at man har PCO??

Anmeld

30. juni 2009

Mor.sander

silden85 skriver:

hvordan finder man ud af at man har PCO??

Det bliver konstateret via blodprøver og ultralydsscanning af ægstokkene..

Anmeld

30. juni 2009

Mor.sander

Vi har prøvet i små 9 mdr. sådan rigtigt... Har da også været gravid to gange som desværre er end i SAer begge gange sidste gang her i juni
Men vi håber og tro stadigvæk på at det nok skal lykkes for os, så vi kan få et lille sæt fødder rende rundt i huset

Anmeld

1. juli 2009

Bom

Vi har været igang siden august hvor jeg smed mine p-piller...
Har dog haft en cyklus der kørte som den ville, (34,34,37,46,42, 37 osv.) Det er vildt træls, når man så brændende ønsker sig en lille baby..
Men her i juni måned er jeg startet til zone terapi i håb om at min cyklus kan blive stabiliseret lidt..

Anmeld

1. juli 2009

FrkC

Jeg smed p-pillerne i december 08 så vi har ik været igang voldsomt længe.. Vi har haft det lidt i bero i et par måneder i marts og april fordi vi lige havde købt hus og sku ha det renoveret..  
Men, vi har "intensiveret" det igen nu og håber..

Anmeld

2. juli 2009

baby2010

Blev gravid i 3. måned vi forsøgte - puh hvor har jeg spildt meget tid med at bekymre mig om det nu også kunne lade sig gøre  Føler mig lidt dum - især når mange prøver i årevis... Man får næsten dårlig samvittighed over at man har bekymret sig så meget, og så lykkedes det alligevel hurtigt.

Undskyld til alle jeg stærke piger, som prøver længe! Jeg  for jer og håber inderligt, at det snart lykkedes for jer!!!

Kh. Julie

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

3. måned vi forsøgte.

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

Det tog små 2½ måned herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.