hvor lang tid har i prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.067 visninger
38 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

silden85

hvor lang tid har i prøvet på at blive gravid ? vi har prøvet i 3 mdr nu så jeg håber snart at det kommer selvom 3 mdr ikke er lang tid, så vil jeg stadigvæk ønske at det snart er min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Dutten

Vi har også været igang siden marts . Skal teste om en uge
Vi håber også der snart er bid

Anmeld

30. juni 2009

pussekat

hejsa
vi her prøve i 4 1/2 ´år  nu og vi start op på sygehus igen skal ud og have ting til at start op i morgen så vi køre på i der sommefere med æg ud i august månde så  vi for det lykke den gang her

Anmeld

30. juni 2009

Hunhesten

Måske er det lidt snyd at skrive her, vi prøver jo ikke mere da der har været gevinst.

Jeg smed pillerne 3. april og 8. maj tested jeg positivt, så her er det gået stærkt.

Anmeld

30. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
3 mrd og 3 mrd's pause og nu er det 3. måned igen.

Jeg vil være gravid NUUUU ...

Men bliver det nok ikke før jeg får svar på den der prøve om min livmoderhals fra lægen,s å hun kan gøre noget ved det

Anmeld

30. juni 2009

Fiona78

Sammenlagt 4 år, har PCOS og har først fået styr på det nu her efter behandling med specielle p piller så 2 mdr i den her omgang

Anmeld

30. juni 2009

Sujan

Smed mine mini-piller midt i maj måned. Så har kun været i gang i 1,5 måned. Men har stadig ikke fået min første mens efter pille stop så har ingen ide om hvordan min cyklus er og sådan.

Anmeld

30. juni 2009

missKat

aktivt siden december ´08

og vi vil bare SÅÅÅÅÅ gerne begge 2 ..... *suk*

Anmeld

30. juni 2009

BubbieBear

Et år lige rundt om hjørnet

Anmeld

30. juni 2009

FrkT

Vi har prøvet siden marts. Så det er heller ikke så længe, men det føles som 10 år eller sådan noget. Puhhh, TRÆNGER sq til at blive gravid, synes alle jeg kender er gravide for tiden (eller også har de lige født).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.