Fodvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Nemesis

Anonym skriver:

Må en tur på apotek igen. For det skidt gør jo ondt på hende - de skal væk!

købte det faktisk på nettet, med er ret sikker på de har det der frysesæt også på apoteket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

mariamiss6

Anonym skriver:

Det vi har købt tager 3-4 mdr med daglige behandlinger!

Men der er stor forskel på produkterne til fjernelse af vorter.

Vi brugte noget der hedder vortex på min søn. Han havde fået en mega stor vorte på fingeren, og den både revnede og blødte og var proppet med rode.

alligevel gik der kun 1-2 uger så var den pist væk.

Det ernoget væske man lige dutter på vorrten. Så tørrer det op lynhurtigt, ogbliver helt hvidt. så skal du lade det sidde en dag eller to, og så file det hvide af,og påføre noget nyt. 

Processen gentages indtil vorten er væk.

Anmeld

3. maj 2013

lycly

Anonym skriver:

Det kunne godt være at man skulle give det et forsøg, da hun bliver hudløs rundt om vorten hver gang jeg kan skrabes det gamle smørrelse af 

Ja, det er virkelig noget juks det der med at sidde og skrabe af, det kan hurtigt tage evigheder. Synes virkelig I skal give gaffatapen et forsøg, hvis det virker så virker det i løbet af få dage - det gjorde det for mig

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Men der er stor forskel på produkterne til fjernelse af vorter.

Vi brugte noget der hedder vortex på min søn. Han havde fået en mega stor vorte på fingeren, og den både revnede og blødte og var proppet med rode.

alligevel gik der kun 1-2 uger så var den pist væk.

Det ernoget væske man lige dutter på vorrten. Så tørrer det op lynhurtigt, ogbliver helt hvidt. så skal du lade det sidde en dag eller to, og så file det hvide af,og påføre noget nyt. 

Processen gentages indtil vorten er væk.

Det er det vi bruger og synes ikke om det 

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Ja, det er virkelig noget juks det der med at sidde og skrabe af, det kan hurtigt tage evigheder. Synes virkelig I skal give gaffatapen et forsøg, hvis det virker så virker det i løbet af få dage - det gjorde det for mig

Prøver så snart det der andet noget er væk igen..

Anmeld

3. maj 2013

Stjerneskud

Her har vi også prøvet alt. Da der var gået en måned og barnet kom hjem fra sin mor og næsten ikke kunne gå, fordi den var blevet så Tor, ringede vi til lægen, som frøs den ad to omgange. Nu er den væk. så røv at ringe til lægen og sig at nu har hun 3 og i ikke kan få fjernet dem.

Anmeld

3. maj 2013

CaWi

For mig virker intet
Så jeg har dem tre års tid og så forsvinder de selv.
Havde nogle da jeg var teenager, som selv forsvandt, og fik så igen en her for ca to år siden.
Måske jeg skulle give gaffatape et forsøg.

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

Stjerneskud skriver:

Her har vi også prøvet alt. Da der var gået en måned og barnet kom hjem fra sin mor og næsten ikke kunne gå, fordi den var blevet så Tor, ringede vi til lægen, som frøs den ad to omgange. Nu er den væk. så røv at ringe til lægen og sig at nu har hun 3 og i ikke kan få fjernet dem.

Jeg kan prøve, men fik at vide at min læge sidst at de simpelthen ikke har det mere og at man nærmest har opgivet at komme fodvorter tillivs - at hvis de ikke gør ondt, så skal man bare lade dem være og så forsvinder de efter 1-2 år.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.