Fodvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. maj 2013

Anonym trådstarter

Min datter har ikke mindre end 3! Jeg gik til læge da jeg opdagede nummer 1 og fik at vide at man ikke frøs dem mere og bla bla bla. Men at jeg kunne gå på apoteket og købe noget der skal smørres på og ja jeg kan ikke få det til at fungere og nu har hun altså 3!!! Jeg er dybt frustreret og ved ikke hvad jeg skal gøre. Kan en fodlæge fjerne lortet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Min datter har ikke mindre end 3! Jeg gik til læge da jeg opdagede nummer 1 og fik at vide at man ikke frøs dem mere og bla bla bla. Men at jeg kunne gå på apoteket og købe noget der skal smørres på og ja jeg kan ikke få det til at fungere og nu har hun altså 3!!! Jeg er dybt frustreret og ved ikke hvad jeg skal gøre. Kan en fodlæge fjerne lortet?

Hej  

Jeg gik til en fodlæge for at få fryst mine af, men på apoteket, kan du få sådan noget der ætser dem, så er de væk på mindre end 1 uge. 

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Frk-S skriver:

Hej  

Jeg gik til en fodlæge for at få fryst mine af, men på apoteket, kan du få sådan noget der ætser dem, så er de væk på mindre end 1 uge. 

Det vi har købt tager 3-4 mdr med daglige behandlinger!

Anmeld

2. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså jeg fik da fjernet en fodvorte ved læge sidste år. Han frøs den bare, med sådan noget han spryet på en vatpind, som så kom på vorten. 

Total skod med fodvorter, fordi de tit kommer igen efter nogen år, da det er en virus man har i kroppen for altid vh stine

Anmeld

2. maj 2013

lycly

Inden du begiver dig ud i alt mulig med frysning og dyre salver, så prøv med gaffa tape. Det lyder mærkeligt, men det er bare effektivt! Klip et lille stykke som lige akkurat dækker vorten og lad det sidde på hele dagen. Tag det af om natten og sæt et nyt på næste morgen.

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Inden du begiver dig ud i alt mulig med frysning og dyre salver, så prøv med gaffa tape. Det lyder mærkeligt, men det er bare effektivt! Klip et lille stykke som lige akkurat dækker vorten og lad det sidde på hele dagen. Tag det af om natten og sæt et nyt på næste morgen.

Det kunne godt være at man skulle give det et forsøg, da hun bliver hudløs rundt om vorten hver gang jeg kan skrabes det gamle smørrelse af 

Anmeld

2. maj 2013

Nemesis

du kan købe noget der hedder vortefri som kun skal på ca en gang om ugen eller du kan købe sådan et lille frysesæt selv, mener det hedder wartner.

Anmeld

2. maj 2013

Maja88

Da jeg havde en som barn skulle man tage fodbad.. file den og så smøre noget på..

Har aldrig haft en siden

Anmeld

2. maj 2013

os2

Vortefri er super godt - godt nok dyrt - men skal kun påsmøres 1 gang om ugen og det virker.

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

du kan købe noget der hedder vortefri som kun skal på ca en gang om ugen eller du kan købe sådan et lille frysesæt selv, mener det hedder wartner.

Må en tur på apotek igen. For det skidt gør jo ondt på hende - de skal væk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.