fra i fandt ud af at i ikke kunne klare et fuldtidsjob, til i kunne søge flexjob, hvor lang tid gik der så??
og hvor slemt er jeres, siden i ikke kan klare fuldtidsjob?? og hvor mange timer kan i ca klare(behøves ikke at svare da det jo er lidt privat)
lige nu er jeg i aktivering for at finde ud af hvor meget jeg kan klare, og er startede op med 6 timer om ugen, for delt på 2 dage.
jeg fejler ikke noget fysisk men psykisk.

jeg har været i aktivering siden den 9 april, og har meldt mig syg en gang da jeg ikke kunne overskue det, og 2 gang jeg ikke havde de godt tog jeg afsted(fordi jeg virkelig godt vil det her), men måtte tage hjem efter 1½ time da jeg var ved at bryde sammen

og den 3 dag fik jeg fri,så jeg har været der 4 gange
det var meningen at jeg skulle sættes op i timer efter 4 uger ca men det tror jeg ikke er realistisk
jeg er lidt flov over at jeg næsten ikke har kunne klare de 3 timer om dagen

og havde håbet på at jeg kunnes sættes op efter de 4 uger.
selvom jeg kun arbejder de 3 timer af gangen, så er jeg så træt nå jeg kommer hjem (arbejder fra 11-14 og er først hjemme lidt over 16 nå jeg har hentet børn), at jeg næsten ikke kan over skue mine børn(min mand arbejder aften så jeg er alene med dem) og jeg har et barn der kræver meget så nå jeg gå i seng så ender jeg kun med at sov 4-5 timer fordi jeg er så overtræt at jeg ikke kan falde i søvn og jeg gå i seng kl 21.
jeg har sådan brug for at hører at det bliver bedre med tiden da jeg virkelig godt vil arbejde nogen flere timer(selvom jeg ved jeg aldrig kommer til at arbejde fuldtid)
Anmeld