grim og flot dåbskjole, eller to nye?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.567 visninger
18 svar
5 synes godt om
2. maj 2013

pcoramt

Sagen er den at vi venter tvillingedrenge og de skal jo så døbes, men hvad gør vi med dåbskjolerne?

vi har fået en af en nabo som bare er gude smuk! jeg elsker den! og så har vi den min kæreste blev døbt i, som er lavet af svigermors brudekjole, men den er intet mindre en hæslig!

jeg tænker så lidt, hvilken tvilling skal have den grimme og hvilken skal have den flotte ?

jeg hælder mest til at købe to helt nye, men det synes manden er spild.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Helloo

pcoramt skriver:

Sagen er den at vi venter tvillingedrenge og de skal jo så døbes, men hvad gør vi med dåbskjolerne?

vi har fået en af en nabo som bare er gude smuk! jeg elsker den! og så har vi den min kæreste blev døbt i, som er lavet af svigermors brudekjole, men den er intet mindre en hæslig!

jeg tænker så lidt, hvilken tvilling skal have den grimme og hvilken skal have den flotte ?

Må man se den grimme kjole?

Anmeld

2. maj 2013

pcoramt

Louise6551 skriver:

Må man se den grimme kjole?

den ligge hjemme ved min svigermor, men jeg kan prøve at forklare

den er lavet fra hendes brudekjole og af nærmest ren tyl, og så har den ligså en præstekrave om halsen i en anden slags tyl. den har ikke været brugt i ca. 26 år og lagt i en god omgang nikotin.

Anmeld

2. maj 2013

Helloo

pcoramt skriver:

den er lavet fra hendes brudekjole og af nærmest ren tyl, og så har den ligså en præstekrave om halsen i en anden slags tyl. den har ikke været brugt i ca. 26 år og lagt i en god omgang nikotin.

Pyh..... 

Den lyder forfærdelig 

Anmeld

2. maj 2013

Tulipan

pcoramt skriver:

Køb en ny pæn og så brug den nye pæne og gamle pæne?

Anmeld

2. maj 2013

Helloo

pcoramt skriver:

Ville nok bare købe en ny mere. Også bruge den i har fået os 

Anmeld

2. maj 2013

pcoramt

Anonym23 skriver:

Køb en ny pæn og så brug den nye pæne og gamle pæne?

problemet er så lidt at min svigermor så gerne vil have at vi bruger den, og hun ville helt sikkert blive sur og skuffet hvis vi bruger den vi har fået af naboen. så tænkte at undskyldningen kunne være at de skal have ens på? men øv det er træls..

Anmeld

2. maj 2013

Tulipan

pcoramt skriver:

problemet er så lidt at min svigermor så gerne vil have at vi bruger den, og hun ville helt sikkert blive sur og skuffet hvis vi bruger den vi har fået af naboen. så tænkte at undskyldningen kunne være at de skal have ens på? men øv det er træls..

Så sig den er for lille?

Anmeld

2. maj 2013

pcoramt

Anonym23 skriver:

Så sig den er for lille?

det er der taget højde for, hun fik syet elastik i den, da der var så stor forskel på min kæreste og hans bror.. ellers en god ide

synes bare heller ikke hun kan tillade sig at blive sur, det er vel vores valg?

Anmeld

2. maj 2013

Maja88

pcoramt skriver:

det er der taget højde for, hun fik syet elastik i den, da der var så stor forskel på min kæreste og hans bror.. ellers en god ide

synes bare heller ikke hun kan tillade sig at blive sur, det er vel vores valg?

Hvis i ikke køber 2 nye kan jeg faktisk godt forstå hun bliver skuffet.. altså hvis i valgte at bruge naboens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.