gøre grin med stor kvinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Faith

Jeg ville skamme mig hvis det var mine drenge! Og så ville jeg føle jeg havde fejlet gevaldigt i min opdragelse af dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

gædde/gitte

bemærk venligst at de der griner højest... Faktisk er temmelige uheldig af udseende selv og jeg tvivler på at de nogensinde får en kæreste efter det indslag.

De mænd er så modbydelige og grimme, at de er nød til at tage ud af landet OG betale for det, for at få fjams ...

Det er jo dem der er dybt pinlige... nøj jeg er glad for at jeg ikke er i familie med nogen af dem....jeg ville skamme mig!!

Anmeld

3. maj 2013

Meilby

Jeg blev simpelthen helt pinlig på deres vegne - hold nu op det program var grotesk!

Måske jeg er naiv, men havde slet ikke lige tænkt på at unge danske fyre virkelig tog på sådanne ture, hvor kvindeundertrykkelse er nøgleordet, og de selv siger de gør for at opleve magt - føj!

Og at to af dem så har kærester der sidder og venter derhjemme - har de forhåbentlig ikke mere efter aftenens program!

Anmeld

3. maj 2013

Minforevigt

Hvor er de modbydelige. Kan ikke se noget som helst sjovt i det. 

Og hvor har jeg ondt af hende. 

Hvorfor mener så mange at stor størrelse giver ret til at nedgøre andre mennesker på det groveste

Anmeld

3. maj 2013

Miss Kat

Fy for fanden, hvor skulle de skamme sig... Det er ALDRIG i orden at udnytte andre mennesker, HELLER ikke selvom de bliver betalt for det. Penge retfærdiggør på ingen mulig måde at man tillader sig at hæve sig over et andet individ.... tværtimod. Og længere er den faktisk ikke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.