gøre grin med stor kvinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
14 svar
30 synes godt om
2. maj 2013

TNBC

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article19 65754.ece

Det er vist en genudsendelse, men jeg ser ikke rigtigt det program.
Hvad mener i om det?
De er respektløse, men også plankefulde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Loa

Yurie skriver:

Hvad mener i om det?

I princippet er det jo selvfølgelig ikke ok, men det lyder som om hun ved hvad hun er gået ind til, og et eller andet sted jo nok godt ved hvad hun tjener pengene på. Men moralsk, nej så er det selvfølgelig ikke i orden....

Anmeld

2. maj 2013

TNBC

Loa skriver:

I princippet er det jo selvfølgelig ikke ok, men det lyder som om hun ved hvad hun er gået ind til, og et eller andet sted jo nok godt ved hvad hun tjener pengene på. Men moralsk, nej så er det selvfølgelig ikke i orden....

Helt enig.

Anmeld

2. maj 2013

wamse

Jeg synes det er nogle helt igennem grimme personligheder, de drenge viser der

Var det mine sønner ville jeg satme tænke meget over, hvor jeg fejlede total i deres opdragelse.

Ja hun stiller selv op, men mon ikke hun er presset, og måske ikke har kunnet tjene penge på andre måder. OG det at hun selv stiller op, giver ALDRIG nogle ret til at nedværdige andre. De siger at hun er klam, guess what, jeg synes de er klamme i deres opfattelse af almen pli og anstændighed.....

Meget kan siges om Bubber, men jeg er så imponeret over hans moral.

Anmeld

2. maj 2013

gædde/gitte

Yurie skriver:

Hvad mener i om det?

ja det er sgu et grimt sprog de føreer sig....

MEN havde det været en tynd tøs, med lidt stor næse eller skæve ben osv... så havde de sgu sikkert kørt på det også

Anmeld

2. maj 2013

Wimmie

wamse skriver:

Jeg synes det er nogle helt igennem grimme personligheder, de drenge viser der

Var det mine sønner ville jeg satme tænke meget over, hvor jeg fejlede total i deres opdragelse.

Ja hun stiller selv op, men mon ikke hun er presset, og måske ikke har kunnet tjene penge på andre måder. OG det at hun selv stiller op, giver ALDRIG nogle ret til at nedværdige andre. De siger at hun er klam, guess what, jeg synes de er klamme i deres opfattelse af almen pli og anstændighed.....

Meget kan siges om Bubber, men jeg er så imponeret over hans moral.

Helt enig! Uanset hvorfor hun gør det er det da slet ikke i orden med den opførsel! Føj jeg håber de skammer sig i ædru tilstand (og at deres mødre giver den  en ordentlig "røvfuld" )

Anmeld

2. maj 2013

FruStolpe

En ting er hvad man kan tænke om andre mennesker, vi har lov til at ha forskellig smag.

Men for pokker hvor bliver jeg provokeret af deres mangel på respekt. Jeg ville i den grad skamme mig hvis det var mine brødre !!!

Det er da lige til at brække sig over

Anmeld

2. maj 2013

wamse

Wimmie skriver:

Helt enig! Uanset hvorfor hun gør det er det da slet ikke i orden med den opførsel! Føj jeg håber de skammer sig i ædru tilstand (og at deres mødre giver den  en ordentlig "røvfuld" )

Det er da virkelig trist, men når jeg så går ind på ekstrabladet og læser kommentarerne, så er det sgu endnu mere trist

Hvor mon i livet man lærer, at det er okay at være så grimme og modbydelig overfor og omkring andre

Anmeld

2. maj 2013

gonefishing

Yurie skriver:

Hvad mener i om det?

Det er så grimt at se de fyre gøre grin med hende.
Og ærlig talt synes jeg ikke hun fortjener det, på trods af hun selv har valgt den branche, der er mænd derude der ville elske hende og respektere hende og det burde være de mænd der "bestiller hende", og ikke nogen der gør det for at få et "freak show".
For mig er det det samme om du hyrede en handicappet. Der skal være noget for alle, og hvis man skal ha en stripper så vælger man en man er til for at få et show, sku ikke får at få et godt grim.

Anmeld

2. maj 2013

Barbamama

De er grimme både indvendig og udvendigt! Kan godt forstå de er nødt til at købe sig til bare damer, for ellers ville de aldrig komme til at se en!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.