Hvorfor fik du kejsersnit?
- jeg valgte det selv .. Uden medicinsk grund .. Dexter en længere forklaring :p
Hvordan gik / forløb det?
-Skulle være på sygehuset klokken 7, mener jeg.. Der skulle jeg og min kæreste skifte tøj, jeg fik lagt drop og så ventede vi bare på portøren

jeg var den første og Caroline er født 9.52 .. Vi måtte vente nede på operationsgangen fordi der var kommet noget akut.
Fik lagt bedøvelse og skulle bekræfte hvem jeg var osv. .. Så gik de igang, og fortalte undervejs .. F.eks. sagde de at fostervandet var klart .. Da hun kom ud, kom hun over på et bord ved siden af mig, hvor hun blev tørret, fik hue på og målt og vejet.. Bagefter fik far hende, så hun kunne være ved siden af mig (hvor han forresten havde siddet hele tiden

) imens blev jeg syet.. Kom så på opvågningen hvor jeg skulle være indtil jeg kunne løfte mine ben fra sengen ..
Gjorde bedøvelsen ondt?
- Overhovedet ikke

Er arret blevet pænt? (må jeg måske se et billed?)
- det synes jeg, har desværre ikke lige et billede :b
Lå i på enestue?
- Nej .. Lå på 4 sengs stue ., var rigtig ked af det, men det var slet ikke så 'slemt' som jeg havde forventet .. Det meste af tiden var vi også kun to

Hvornår var du oppe at gå igen?
- samme dag .. Tror klokken var omkring 14
Hvordan har tiden efterfølgende været?
- fin :p jeg fik en 'bivirkning' som mange åbenbart ikke får :p vores sp havde i hvert fald aldrig hørt om det

men jeg fik 'luft' i skuldrene .. Noget man åbenbart kan få efter en operation .. De gjorde MEGET ondt .. Mere end min mave gjorde :p men fik noget smertestillende og så gik det hurtigt væk

Håber det var svar nok

det blev lidt langt