Kan jeg brokke mig til frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Nemesis

Det skulle have været sagt mens klipningen foregik. Det har jeg selv måttet..altså sige det må godt være kortere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Mama1304

Jeg ville nok ikke "brokke", da jeg synes det er noget man burde sige, når klipningen foregår  Men har alligevel stemt ja, da jeg synes du skulle ringe ind og forklare og håbe at hun så vil klippe din søn om igen 

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar - jeg ringede til hende og hun sagde jeg selvfølgelig bare skulle komme ned m ham og få det ordnet

Anmeld

2. maj 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Min dreng var til frisør igår med sin far. Håret er bare alt for langt - far havde sagt kort sommerklip men havde ikke kunne lide at sige noget da hun sagde hun var færdig - og hans hår vokser så hurtigt så om 3 uger skal han klippes igen - kan jeg brokke mig eller skulle det være sket da hun spurgte om det var fint nok?

Ring til frisøren og forklar at din mand ikke har styr på hår og jeres dreng kom alt for langhåret hjem, og at det var en sommerklip han havde brug for - Er sikker på i får en gratis omklipning! Alle ved jo at mænd har svært ved at bedømme det med hår

De gange jeg har klaget, har jeg fået tilbudt en ny og gratis tid - Så prøv at ring derned

Anmeld

13. maj 2013

@BRUGER

Anonym skriver:

Min dreng var til frisør igår med sin far. Håret er bare alt for langt - far havde sagt kort sommerklip men havde ikke kunne lide at sige noget da hun sagde hun var færdig - og hans hår vokser så hurtigt så om 3 uger skal han klippes igen - kan jeg brokke mig eller skulle det være sket da hun spurgte om det var fint nok?

Har stemt nej :-) ..

Jeg syntes ikke du kan brokke dig, der er jo blevet spurgt om det var fint nok :-), Men syntes godt du kan ringe derned og forklare det som det er, at din mand ikke brød sig om det, men simpelthen ikke turde sige det, og så kan du forhøre dig om I må komme ned og få gjordt det om, hvis ikke I kan/må det så syntes jeg også det er helt okay. 

-Men tror nu ikke der skulle være noget i vejen for det :-). 

Anmeld

13. maj 2013

Isabella_mor

JA gu skal du da brokke dig...

det er noget underligt noget at man ikke vil brokke sig når man betaler for et produkt og så får man ikke det man har betalt for..! 

jeg havde brokket mig.. det var helt sikkert.

det handler jo om at kunden skal være tilfreds..

Anmeld

13. maj 2013

Francisca

Isabella_mor skriver:

JA gu skal du da brokke dig...

det er noget underligt noget at man ikke vil brokke sig når man betaler for et produkt og så får man ikke det man har betalt for..! 

jeg havde brokket mig.. det var helt sikkert.

det handler jo om at kunden skal være tilfreds..

Men her har manden jo godkendt klipningen. 

At hun så ikke er tilfreds når barnet kommer hjem kan frisøren da ikke tage sig af. 

og nu syntes jeg det er liiiiiiiiige i overkanten at direkte brokke sig, frisøren har jo ikke lavet noget helt forfærdeligt. Hun har bare ikke klippet det kort nok men hvor skaL hun vide det fra når manden intet siger?

Anmeld

13. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes man skulle have sagt noget da hun spurgte om det var fint. 

Anmeld

13. maj 2013

Isabella_mor

Francisca skriver:

Men her har manden jo godkendt klipningen. 

At hun så ikke er tilfreds når barnet kommer hjem kan frisøren da ikke tage sig af. 

og nu syntes jeg det er liiiiiiiiige i overkanten at direkte brokke sig, frisøren har jo ikke lavet noget helt forfærdeligt. Hun har bare ikke klippet det kort nok men hvor skaL hun vide det fra når manden intet siger?

Det har du ret i, så må hun brokke sig til manden og selv tage med næste gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.