Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min dreng var til frisør igår med sin far. Håret er bare alt for langt - far havde sagt kort sommerklip men havde ikke kunne lide at sige noget da hun sagde hun var færdig - og hans hår vokser så hurtigt så om 3 uger skal han klippes igen - kan jeg brokke mig eller skulle det være sket da hun spurgte om det var fint nok?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min dreng var til frisør igår med sin far. Håret er bare alt for langt - far havde sagt kort sommerklip men havde ikke kunne lide at sige noget da hun sagde hun var færdig - og hans hår vokser så hurtigt så om 3 uger skal han klippes igen - kan jeg brokke mig eller skulle det være sket da hun spurgte om det var fint nok?
gædde/gitte skriver: du er nok nød til at sige et eller andet.... elller så klipper hun jo knægten på samme måde næste gang
du er nok nød til at sige et eller andet.... elller så klipper hun jo knægten på samme måde næste gang
Ja det er rigtigt det var en ny frisør fordi den gamle ikke havde tid og han trængte for den gamle kender jo håret og klipper det altid kort
FrkHamilton skriver: Du kan da lige ringe derned og forklare det som du har forklaret os. Altså i mine øre lyder det fint og jeg ville gerne gøre det om. Men så skal det også siges hurtigt så hun ikke tror i bare vil ha en gratis klipning.
Du kan da lige ringe derned og forklare det som du har forklaret os. Altså i mine øre lyder det fint og jeg ville gerne gøre det om. Men så skal det også siges hurtigt så hun ikke tror i bare vil ha en gratis klipning.
tak Jeg ringer derned når de åbner
Jeg ville nok mene at "sommerhår" er en svævende grænse.
Og at når faren står der, så kan man gøre indsigelse med det samme.
De fleste (gode) frisører giver en gratis justering hvis man kommer ned indenfor et par dage fordi man ikke er tilfreds med resultatet.
Man godt godt sige noget, men personligt ville jeg aldrig gøre det. Din mand stod der og sagde ja til, at det var godt nok, så ville aldrig komme dagen efter og "brokke mig".
Jeg mener ikke du har ret til at brokke dig.
Manden var der, og godkendte det. Så må du brokke dig til manden over at han ikke sagde noget!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128